|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla.. Tänkte bara informera att det är med största sannolikhet är el framdraget för elstyrning och sätesvärme på alla 535 E34.. Jag hade själv stora problem med att få fram om detta var fallet men nu efter lite detektivarbete så har jag kommit fram till att det är så. En sak att tänka på är att om det är minne på förarstolen så måste ett extra kablage finnas med för att koppla in i kablaget som är fördraget och sen i stolen.. På passagerarsidan är det bara pluss och minus till elstyrning och sen några extra kontakter till sätesvärme, väldigt enkelt att koppla själv.. Tack för ordet, ville bara meddela det för jag vet att även andra hade dessa funderingar.. | |
|
Tack för bra information!....har själv funderat ganska mycket på det...Borde vara fördraget på 530 -93 oxå?... |
|
|
Skulle tro att det är fördraget från 525 och uppåt.. Det verkar mest rimmligt.. Om det nu inte skulle vara fördraget så har BMW ett kablage att dra från säkringsboxen ibak fram till stolarna för 1310, lite dyrt tycker jag då man själv kan dra kabel från säkring 42 och 43 i säkringsboxen.. Men ja 530 från 93 är det med säkerhet fördraget till.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.