|
|
|
|---|---|
|
En sån har jag hittat....Jag vill veta vad ni tycker om beige inredning!??å beige läderstolar!?? Jag har svårt att veta vad jag skall göra:/ om jag kommer att vara nöjd med färgen!? Skriv vad ni tycker om det. Tack på förhand! | |
|
Det finns inget vackrare än beige skinnklädsel. Kombinationen mörkgrön lack/beige skinn är dessutom ypperlig! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Håller med Olof! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Håller också med Olof. Det är viktigt att lädret är fräscht, men det finns bra skinnvårdsprodukter hos BMW-återförsäljarna. | |
|
Det är en toppen kombination!! Har en själv =) Beige läderklädsel ställer större krav på undehåll än tex svart. Men som sagt Bmw:s egna läder kit funkar toppen. Länk |
|
|
En drömkombo! Slå till!! Jens |
|
|
... kan inte annat än att hålla med. Det är den typen av inredning till en svart E38 jag letat efter en längre stund nu.. /M |
|
|
mycket fin kombination! gillar även avusblåmetallic/estorilblåmetallic med det varma gröna, nästan oranga(?) skinnet... MVH Johan K |
|
|
Låter ju väldigt braa !!:) Inte än enda hittills som tyckte dåligt om den kombinationen!:) Man får se imorron!Skall åka och granska den noggrannt då! |
|
|
Är inget större fan av mörkgrönmetallic, men beige skinnklädsel är helt okej! |
|
|
Mörkgrön färg i kombination med beige läder är klassisk brittiskt. Perfekt för en Jaguar eller dyl, och även en BMW. Det ÄR mycket snyggt, inget snack om saken. MEN, tyvärr valde nästan "alla" mörkgrönt/beige klädsel som köpte ny bil i Sverige under mitten-slutet av 90-talet. Det kryllar av V40, Mondeos, Avensis och Passater i denna färg. Detta gjorde att det har gått lite inflation i den kulören, precis som det numera håller på att göra i silver. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Skitsnyggt! Är visserligen partisk i frågan, svårare än svart att hålla rent, men det är det värt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.