|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vill bara se om det är någon här på forumet som har äkt den här bilen och kan ha något roligt eller tråkigt att berätta om den. MVH micke | |
735 |
Vet inte hur mycket du vet om bilen sen innan, men jag skulle tro att din bil blev privatimporterad under slutet 80-/ början av 90-talet. Detta med tanke på ditt reg.nr, men det är bara att kolla med vv så ser du bl.a vilket som första reg. datum för din bil. |
|
En M3:a med 24 ägare måste ju nästan ha lite historik...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
jesus... Nicke |
|
|
Men en bil kan snabbt få många ägare om den flytas lite hit och dit bland bilfirmor... Min M5'a hade 3ägare före mig, han som köpte den ny (detta var en firma) kille som köpte den sedan via butik, bytte finansbolag 2ggr hade den endast halftår p.g.a. finansbekymmer. Sedan köpte en annankille den, hade den i 2år, bytte ut den igen, bilbutiken han bytte den hos, sålde den till grannbutiken eftersom de ansåg att de inte säljer denna typ av bil. Summasumarum: Jag 4ägare, ÄGARE: 4st, bilbutiker: 4st, finansbolag 4st, nu är vi uppe i 12ägare! Men ändå har den haft bara 3ägare före mig, och en av dessa i endast 5mån... Så om bilen byts lite hit och dit blir det snabbt många ""ägare"". |
|
| En gammal e32:a som jag importerade -89 såg jag för några år sedan registrerad med ca 40 ägare. Nu såg jag att den var skrotad med en milställning på ca 17000. (När jag sålde den -90 hade den gått ca 12000.) | |
|
Håller med! Antal ägare är i princip ointressant, d e ju hur många "riktiga" ägare som är intressant. Jag är själv intresserad av en bil som har 11 ägare nu, men d ska tydligen vara 3 riktiga på 11 år... Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.