|
|
|
|---|---|
|
är det här photoshop, eller?! Länk | |
| Pundarmeck? måste väl vara någon som går på väldigt tunga droger? | |
|
Hehe, Photoshop så de skriker om det. Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
en V12 från 850? får den verkligen plats? "Jag klarar inte av pressen av alla som tittar på mig " ja, det förstår jag... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
det där är inget photoshop. Jag känner han som gjort jobbet, Mållgan heter han, han är min kompis... |
|
|
Photoshop, kolla upprepningarna i träplanket bakom... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Stämmer som Fredrik M skriver, helt klart photoshop alltså, skönt! just som jag började må illa av att bara tänka på den. | |
|
Helt klart användbar som reklam för Ahlgrens bilar :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Fast V12:an hade antagligen fått plats, den får ju plats i E36 compact! Bilen: Länk |
|
|
... hade ju blivit en makalöst skön bil i okortat skick men med V12án. Senaste trenden i USA är ju att ta en 1960 -70 tals bil och uppdatera motor/drivlina och chassi med moderna prylar. Kanske dags att gå på en skön BMW klassiker. Tänk en 635Csi med nya M5 V10'an och dess hjulupphängning! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
hade inte Leno en buggatti från 30 talet med ford moderna motor? helgerån!!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Fredrik: Varför en gammal sur trist 635'a när vi nu kör läckra Z3'or?? Tanken har ju funnits (också i en annan tråd) med nya V10'an i Z'an... he he, lär ju funka rätt bra... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| Som att sparka på en Cola burk.. *skrynkel* hehe | |
|
Men med en V10 i 635'an blir den ju inte sur och trist. =) Jag tycker det är en vacker bil, en klassiker. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Men ser ni inte, det är ju BMWs svar på Audi Quattro med kort hjulbas! En 650Csi hade inte jag tackat nej till... dock med normal hjulbas... Caspar > Tycker att en M5 e39 V8 skulle göra sig bättre i en jänkebil som Zan, blir lite som en Corvette fast med BMW känsla... mumsfillibabba att måla lakrits på tomgång... :) /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Tryggve: Näe... lite för trött om man ändå skall göra ett så stort jobb... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.