|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon kan några billiga styling tips inte för avanserade till en BMW 318i årm 87. Bilen är svart och jag vill gärna få den lite fränare!!! Skriva gärna och berätta vad du kan och vet! MVW Pontus | |
|
Hej Pontus Det du kan börja med är väl att sänka o sätta på ett par schyssta fälgar. Behövs inte mkt mer Kanske en annan slutburk med kromade pipor Dimljus, Svarta njurar mvh |
|
| hej du kan också köpa kjolar till din BMW. Jag var i skroten idag och jag köpte ett kjolpacket för 350 kr till min bmw och dom var helt okej. | |
|
Riktigt billigt är att kleta på silvertejp på hjulsidorna så ser fälgarna större ut, åtminstone när bilen rör sig.... *hee hee* Skämt å sido; kromade detaljer gör sig extra snygga mot svart. Sätt på kromade räfflor i njurgrillen och en kromad list ovanför registreringsskylten där bak. Finns att beställa från bl.a. Malå Karossteknik som har annons på BMWPower. Kopior av märkes spoilers och vingar finns på www.spoilerkit.com och är av god kvalitét. Kopior av BMW- och ALPINA-fälgar tillverkas och säljs av det svenska Molway. Adress www.molway.com /Kjell |
|
|
Spraya eldflames på sidorna! Skitbilligt. |
|
|
Pys ut lite luft i däcken oxå, så får du ju låg profil!! ännu billigare!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.