|
|
|
|---|---|
|
Hej Min klädsel på förarstolen är sprucken (verkar vara vanligt). Är det någon som köpt ny på BMW som vet vad det kan kosta. Tygklädsel 320ik -88 mvh | |
//Andy |
Hejsan! Asså på Biltema har dom mycket snyggare/billigare klädsel än BMW själv. Och klädseln är ju inget sånt som tvunget ska va BMW-Orginal, eller?? MVH //Andy |
|
Hallå. Frågade själv vad en ny stol skulle kosta på BMW nyligen, fick då svaret att detta skulle kosta komplett ca 8 000 Kr. Det var dock mycket ovanligt att dom sålda stolar komplett då man kan köpa alla bitar separat fick jag veta. Men, man kan ju undra hur stolen ser ut om sittdynan är sprillan och resten av stolen gammal. Jag ser dock här att det finns folk som vill sälja inredningar komplett för samma pengar. Och är dom i ok skick så varför inte :-) / Kim |
|
|
jag har också hål. MÅSTE ha en ny dyna. jag har läst 800 :- här innan men vet itne om det stämmer |
|
Jonny T |
Köpte ny klädsel till min 320i cab med sportstolar i tyg. Behövde ryggstödsdelen på förarstolen (som i själva verket är tre delar) och det gick på 890:- inkl. moms hos BMW, rätt OK tycker jag. Freude am fahren OO=00=OO J.T |
|
du jonny T vet du om det går att köpa lösa skinn detaljer också ? |
|
|
Jag har vanliga stolar med tygklädsel i min... Någon som vet om skinnsportstolar passar i min bil? eller om man måste bygga om spåren? Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.