|
|
|
|---|---|
pasi |
tips på försäkringsbolag???? har kollat me dial och L som ville ha typ 1000/8500 h/pasi |
| är du inte nöjd med de då... | |
pasi |
jo skapligt e det ju men ville kolla runt lite ju billigare destå bättre ju! missa en nolla på ena priset skulle va 10 000/8500 |
Nissen |
Jag har länsförsäkringar 7900 Helår med 5000 i självrisk, men då har jag även hemförsäkrin där. |
pasi |
ok har kollat lite så de blir nog till att flytta hemförs. till LF dom verkar billigast tack för svaren h/pasi |
Bus |
Prova med sockenbolaget... betalar bara 2800: - helår för min 540-93 helförs inkl djurkollission Bus Bus |
|
Whoooaah! Hördu Bus, var hittar jag sockenbolaget?!! Jag har också en 540 -93 som jag betalar 7200 kr för helförs/helår. Bor i en Trosa 70 km söder om Sthlm, är 29 år och har haft körkort sedan 1990. Har du din helförs. eller är det något annat som skiljer? Svara fort!!! RAWLAW |
|
| Sockenbolagen petar bara ur "russinen ur kakan". Vägrar att försäkra i Stockholm, Göteborg och Malmö. Därav de kanske något bättre premierna. | |
|
Jojo, men Trosa tillhör region 1 d.v.s. lågpremie. Jag vill gärna ha ett nummer eller en hemsideadress så jag kan kolla själv. Är det någon som är bussig och hjälper mig med detta?! Snäääälla!... RAWLAW |
|
pasi |
rawlaw----> jag bor i VHD och med min 740 -93 så betalar jag ca 8000 på sockenbolagen din 540 är det den vita??? tel til vårat socken bol: 011 136020 h/pasi |
pasi |
gömde säga att dom är ca 1000:- billigare än LF och inga krav på imob eller larm mm. h/pasi |
|
Hejsan, har precis skickat iväg en offertförfrågan till Sockebolagen. Hoppas att de har en bra premie. Tack för tipset Pasi hursomhelst. Mitt nuvarande bolag IF hade en väldigt bra premie när man skulle in som ny där...nu vill de höja typ 50-70%...undrar hur de räknar egentligen...bilen är ett år äldre, så även jag... Simon |
|
pasi |
jo dom e skumma bolagena svårt å fatta hud dom tänker dom borde ju premiera att man är kvar hos dom men det värkar som att dom lurar in en med låg premie å sen höjer dom i smyg å tror att man ite märker nåt h/pasi |
| Eeeh.. Rawlaw... har du provat www.sockenbolagen.se kanske? ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.