|
|
|
|---|---|
|
Hej! Brukar hålla till på 3 forumet. Men nu tänkte jag kolla med er här inne hur det verkar med en kärra som jag planerar att köpa ner i Tyskland, Har mer eller mindre bestämt mig för en lågmilad B3S Touring (E46) Har själv en 330it 01 (E46) och om ni som har b3:a eller har kört eller äger den nyare varianten med S på slutet. Kan ni skriva lite vilka erfarenheter ni har/hade ? Hur verkar det exempelvis med fjädringen ? Är "Alpinas" så mycket bättre? Har läst mig till att de har mer en komfort inriktning och är bromsarna bättre modiferade ? Frågan är om de behöver det för 330in:s räcker långt anser jag. Ja osv ... skillanderna helt enkelt Personligen är jag mest imponerad av motorn och prestandan på pappret ser de fina ut :-) Särskilt på S versionen Har redan hittat några fina ex , men kommer troligen att vänta tills den nya E90:n släpps, då jag misstänker att priset kommer sänkas något... | |
Evol-79 |
Har själv haft Alpina B3s i åtanke, men tycker att priserna är någo för höga jämfört med liknande. Inom vilka pris intervall har du hittat intressanta objekt? |
|
Såg två touring ex som låg på runt 38-42 t euro ! med hyfsad låga 4000- 5000 mil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.