|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter sänkninds sats till min E30 dämpare + fjädrar 60/40 vart köper man det billigast för någon stannas? eller är det någon som har det liggandes? /Johan | |
|
Här är väl det mest prisvärda satsen, kanske inte bäst men billig: Länk ///Magnus |
|
|
annars ska du kika lite på www.bildelsimporten.se Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Är du utav efter nåt speciellt märke lr nån speciell pris klass? | |
|
E21_racing dom vågar ja inte köpa en kompis köpte dom den blev faan högre än orginal. någon mer som har köpt där ifrån??? /Johan |
|
|
Ja, jag vet inte, har inte provat, vet dock att han bytt märke på dämparna. Gerth är för övrigt seriös o ärlig, så tvivlar att han säljer nåt som är totalt skit! Men billigt, det är det!!!! ///Magnus |
|
|
subarujohan: jag köpte 60/40 av gerth och jag fick knappt under en tändsticksask under tråget så det kan nog vara olika från bil till bil. har 40/40 sänkning nu och det tycker jag passar bra. :) |
|
|
Jag har en FK sats som sänker just så som du vill, väldigt prisvärd ! Använd ca. 100 mil = Nyskick..... Kontakta mig om det är intressant !! |
|
|
Bistec...du har PM /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.