|
|
|
|---|---|
|
har läst nånstans att de sista årsmodellerna E34-orna fick som standard likadana kjolar som endast M5:orna haft tidigare? Stämmer detta? och från vilken årsmodell började det gälla? | |
|
Länk Har du kollat där? Där står det iaf att -95 så får alla modeller "breda V8-njurar". Vad nu det innebär... |
|
|
det står på samma sida att fr.o.m -95 så finns "Executivepaket: klädsel flockvelour, spoiler och sidokjolar i bilens färg"... det var detta jag syftade på, men innebär det att det var ett tillval då alltså? har alla e34:or fr.o.m -95 sidokjolar? |
|
|
Ja, jag skulle gissa på att det var ett paket man fick välja till. Är inte så insatt, spekulerar bara =) |
|
|
Från 95 är det standard på E34. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| tack för svaret! | |
| Hmmm... borde alltså gå att hitta på skroten. Kanske tom rimliga priser på bmw, annars är det ju hopplöst att försöka hitta ett par snygga, DISKRETA kjolar... | |
|
på reservdels sidan, se nedan, så verkar det som om touring och sedanen har samma kjolar? stämmer det verkligen? Länk |
|
|
Jopp. Har bytt på min. Det är exakt samma. - H U M A N R A G E - |
|
|
Jag har skrivit det förut..., men executivepaketet var inte standard på 95:or. Det var tillval, men priset var så attraktivt att så gott som alla valde det. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Trösklarna/kjolarna som ingår i Executive paketet, men också i M-technic paketet kostar ca 5000:- på BMW grundat. Dyrt alltså... Det är samma trösklar/kjolar som sitter på alla E34 M5. /Per |
|
|
Nä, billigt var det ju absolut inte... nån som vet några andra diskreta kjolar som inte har vingar här och luftintag där? Eller kanske några begagnade som ligger och samlar damm... Mvh, Magnus. |
|
|
Kolla på autopower börsen vettja! Tycker mig se M paket där lite nu och då. Jag fick mitt (komplett) för 3000 om jag inte minns helt galet. - H U M A N R A G E - |
|
|
3500kr kostade det Danne;) Tyvärr är det svårt att återanvända dörrlisterna som ingår i paketet, annars kan man låta dom vara åtminstone tillfälligt som ägaren till denna E34:a;)Länk Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i- snygg bil va? ;) - H U M A N R A G E - |
|
|
marcus> Hur ser dina sidokjolar ut idag? *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.