|
|
|
|---|---|
| verkar vara billigt trim om det funkar Länk | |
|
Knappast, det verkar vara samma typ av bluff som cyclon, eller vad det hette. Saxat från deras hemsida: How does it work? The Superchargers airflow dynamics produces a swirling, fast-burn effect in the combustion chamber. This creates finer particles of atomized fuel, allowing better flame propagation and more complete combustion. Om det hade räckt med en liten fläkt på insuget för att få 30 hk extra så hade det redan suttit en där från fabrik. |
|
|
Nå är du rik så kan du väl testa men jag kan ju garantera att den inte skulle funka om jag skulle köpa den! Nå skapar den verkligen tryck så borde de väl funka motorn vet väll inte vad grejen kostade. Frågan är väl om en elmotor så där liten kan skapa tryck! Om man tänker att det är en motor som sliter runt en riktig kompressor så måste de väl vara rejält me vojma i den elmotorn. Jag kan ju tänka mig att de krävs lite av en rejäl startmotor för att kunna trycka på bar. men jag är ingen guru bara vad mina teorier är |
|
| för vi har ju hört och vet att en kompressor tar några hästar minst 1kw kan ja ju säga bara för att demostrera elmotorn måste vara minst 1000watt kan ja tänka mig. eller snarare 5000w jag vet inga exakta siffror men men. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.