|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
har inte sett denna film tidigare men den kanske har varit uppe i nån annan tråd redan? hur som hälst check this our and drool: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Bah, inget motorljud :P Väldigt snyggt filmat dock... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Kul med en film på en Z3.... hade varit kul med fler... har typ inte sett nån nästan... har en då top gear provar M-roadster vs. SLK. E det nån som har några andra filmer med Z3'or i? Hade varit kul o se. /Magnus |
|
|
Magnus: Jag har en del filmer med Z3or, saknar dock någonstans att lägga upp dem :/ /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten ligger dem inte redan på efx server sedan tidigare? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Nopes! Däremot hade pgr69 en särskild "Z-film-FTP" där jag hade tankat upp en massa filmer, men tyvärr ligger den nere nu :/ /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Pratar vi MYCKET plats?? Annars kan vi slänga upp dem på min sida... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Tja ba, den har jag glömt o starta upp igen.. sorry, jag springer in i serverrummet och skall se vad jag kan göra... /PG |
|
|
Caspar: Det rör sig om över 700 Mb så jag tror det kan bli tight ;) Peter: Kan du maila över adress och inloggningsuppgifter till servern åt mig? Har inte tid att ladda upp grejerna idag, men kan sätta igång imorgon eftermiddag... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
700Mb... Bränner Du en skiva åt mig?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: Sure! Det blir en julklapp från Masten :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Tippetopp!! Du fixar jag en till Dig också!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Kolla denna länken & boka sedan in helgen :-) Länk Om det finns en videokamera vid sidan om bilnamnet är där minst en film. Blandad kvalite, 1/2-1GB cirkus. De flesta recensioner som någonsin gjorts. |
|
|
Magnus, du som giller howto:s, kolla denna med Tiff: Länk |
|
|
Carsdata: Är det Din hemsa?? Eller har Du aliaset efter siten?? Cool sida i vilket fall.. Ett litet fel sågs direkt i Länk Bil: BMW Z3 (E36) M coupé 1999 Chassityp: Cabriole hehe, det är inte lätt att få allting rätt.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Jo de e min, så tack :) Jag har ändrat till Coupé nu. Annars kan vem som helst ändra data på siten (det är transaktionsbaserat så jag kan alltid ångra felaktiga ändringar som andra gjort :-) |
|
|
carsdata: passa på uppdatera dem riktiga E koder: E36/7 Roadster och E36/8 Coupe Cool sida! måste ha tagit bra med tid att skapa en sån samling med filmsnuttar och bilder ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Carsdata: den var ju helt grym den med Tiff!!! =) Det e bara 360'n jag ska ut och öva på lite... annars har jag full koll på resten... måste bara hitta ett hyfsat stort område att testa på... önska mig lycka till! =) Försökte lite på snön som låg för nån månad sen men man får för dåligt grepp då så jag får ge mig på det på ren asfalt nån dag... Smidig grej o kunna göra om backspegeln e trasig =) hehe /Magnus |
|
|
LYCKA TILL! :-) (Har ännu inte vågat mig på 360:n :) Tiff verkar helt oberörd när han gör det *avis*) |
|
|
haha. jag hade samma reaktion som Magnus när jag såg den filmen i våras. Tur att B&W parkeringen i Bromma finns och att den är tom om kvällarna:-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tjena Carsdata Såg att du lånat en bild på min bil, (svarta M coupen) kul! Har inte hunnit kika på alla filmen än, ladder ner för fullt. Man ang. Tiff så kam man ju se rätt oberörd ut när man sliter ut dyra däck och låter någon annan betala. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.