|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har ju även SÄPO köpt 760 i stället för svenskt. De vill säkert ha roligt på jobbet också...:-) Protesterna från SAAB och Volvo var stora trots att SAAB inte kunde erbjuda någon säker bil om man inte beställde 10-tal stycken. Jag förstår inte varför de klagar - de borde förstå att väldigt lite är självklart här i världen utan att man anstränger sig. Länk Mvh /NP |
|
|
Jaaa! Hoppas likbilen går bra oxå! Fast hellre vill jag köra SÄPOs 7-serien i så fall! Hehe :) BMW har länge varit duktiga på tillverka skottsäkra säkerhetsbilar, de har tom en skottsäker E46:a till överkomliga priser för vanliga dödliga. BMW 4EVER! ________________ Länk |
|
|
Polisen i Dubai köper E60 med liknande extrautrustning Länk Jag skulle gladeligen kunna åka omkring så i Stockholm, både roligt och coolt! Mvh Stephan |
|
|
Varför inte beställa en egen?? Länk Fabriks custom s.a.s....... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
GM; Varför inte, Undrar om dom kan fixa liknande utrustning till E34 i stället nu när det ser ut att bli en sådan som vardagsbil och den kommer utsättas för Stockholmstrafiken;) Mvh Stephan |
|
|
Stora flugor i Dubai? Vorsprang dürch Wirkungsgrad. |
|
|
Istället för kylbox i armstödet bak... Länk /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.