|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Croazia |
Hej Tydligen körpolisen i Dubai 530 kul för dom.. Länk |
|
Ultimata ögonlock... /Rickard |
|
|
Såna fälgar har jag...dock inte sådana stötisar:-). Tur det PDC skulle ju tjuta hela tiden. Å andra sidan vad ska man med det till....:-) Mvh /NP |
|
|
Ojoj, lyx som elektriskt infällbara backspeglar har de också :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
oj då!!!!!vilka sexiga bakljus...hehhe ///325/// |
|
|
Synd att förstöra en i övrigt väldigt snygg bil. Bilen lär inte direkt få förhöjda poäng i ett fotgängartest med det kitet... :D /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Perfekt om man ska parkera i Sthlm city :D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Man slipper bromsa för renarna. | |
|
Finns det renar i Dubai? ;-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Ha ha!!! Magnus jag menade naturligtvis som tillbehörskitt till norrland. | |
|
Var bara tvungen att hugga på en så fin passning... :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Folk lär ju stanna för att inte bli rammade... Aldrig en rak 4:a igen! |
|
|
Mmmm, rusningstrafik, göteborg, vill ha! Tror bannemig jag ska visa bilden för jultomten. Kan man få det lackat i bilens färg tror ni? :-P |
|
|
Ni tror inte att dom har bultat dit det för att slippa fraktskador? :) // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Jag får nästan lust att söka sommarjobb som polis i Dubai, helst trafikpolis kanske, jaga fartsyndare :) Har de ingen M5:a också, då ska jag absolut söka jobb där :) BMW 4ever Länk |
|
|
Denna träffade jag på i London för ett år sedan: Länk /Andreas _____ Länk |
|
|
Snygg polisbil! Den bilden fick du vänta länge innan "rätt" tillfälle dök upp eller hur? Den som väntar på något gott. Dubai polisbilen klart fräck! Av att dömma om tidigare visade araber på sladd kanske det behövs rejäla tag från polisen? /Christian Snart 535dAT -05 |
|
|
Kan ingen anmäla nån utav bilderna till: "Varför måste dom?" Läckra bilar.... NOT!! - H U M A N R A G E - |
|
|
Dendelude: Det E ju trevligt å se att tom poliser runt om i världen föredrar BMW (även om lite udda "stylad") framför V***o, S**B och andra moderna traktorer...:) BMW 4ever Länk |
|
|
chrisod: Nja, det var ju klockrent att slänga ut den här. Men jag har för mig att jag har postat den här i något annat sammanhang också :) /Andreas _____ Länk |
|
hjulet |
Sharifhan : annars kan du söka jobb som begravningsentreprenör i Roskilde, såg en 5er-likbil där i somras, visserligen en gammal e34, men ändå! :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.