AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
751

Faceliftad E65

Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Framifrån Länk Bakifrån
Länk
snygg:)

//Danne
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Tummen upp för den!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Bättre...men fortfarende Caddy stuk på den. Inredningen lär vara den samma med den charmiga Buick-rattväxeln!

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Klart bättre! Snygg!

/Lazze
Länk

Photoshop..... Men det såg trevligt ut :)

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
På den färdiga E65 FL så kommer fram-blinkersen att flytta ut i strålkastarnas ytterkanter som på övriga BMW-modeller. Hoppas att fronten blir snyggare på "riktigt", den på databilden såg lite mesig ut i nosen. På de spionbilder som visats i pressen tycker jag mig ana en ganska aggresiv nos under masken.

Mvh.
Kalle: Jag misstänkte också det när jag så bakpartiet. Ser väldigt förnämligt utskuret direkt från Photoshop;)

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Såg ändå bra ut!

//Schnitzer

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Så där skulle den ha sett ut från början.
//Marin
baken var inte så jätte snygg men fronten as snygg..hoppas bara strålkastarna blir lite större
Vad jag hört tidigare så kommer E65 FL att få mindre bakljus, rundare kanter på bakluckan och bredar kromlist bak. Små förändringar som kommer att göra mycket för att tona ned bakpartiets lite väl kontroversiella drag.

Har sett bilder nånstans på i princip omskerade bilar med ovan nämnda förändringar. Tror det var i ett tidigare nummer av Teknikens Värld på "bilspionen".

Och designen på E65 skulle verkligen må bra av en uppfräschning nu, modellen är ju trots allt över tre år gammal nu (började levereras i november-01). En punkt i modellcykeln då det ju är mer eller mindre "praxis" med en större facelift.

Mvh.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.