|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
1250 kr för en domkraft till Z4.an hos BMW... wow! Känns som om det är garagedomkraft som gäller ;) kanske kan sätta den rakt på fästena. |
|
|
1250 kr för en domkraft till Z4.an hos BMW... wow! Känns som om det är garagedomkraft som gäller ;) kanske kan sätta den rakt på fästena. |
|
|
Oh fy satan, de vet hur man tar betalt :| Satsa på en sån där garagedomkraft (30-7724) som finns överst på din tidigare länk till Clas Ohlson och komplettera med tryckplattan (30-3473) som finns längst ner. Jag kollade på den senare när jag var inne på Clas Ohlson igår, ska definitivt slå till på en sån så småningom. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Jaa... helt vansinnigt pris! Tyvärr är bilen 4 mil bort.. går den in under Z4:an? Någon som vet? (har M-sportchassi) |
|
|
För att få in domkraften under en låg bil brukar jag rulla upp på en plankbit - annars har jag inte en chans att få in någonting under. mvh Anders |
|
|
Z4'an är väl knappast låg med M-sportchassi?? Kanke svårt under Hobbes Bilstein lowrider men... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Jag kollade idag med en kollega hur mycket en Z4 med sportchassi är sänkt: 20 mm fram och 15 mm bak. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Var igår och hälsade på Z4:an i sitt vintergaraga ;) Härligt att återse den! Det var 130 mm mellan golv och infästningen för domkraften. Det blir verkligen tight att gå in en garagedomkraft under (om man inte "rullar upp bilen på en planka" som någon skrev tidigare). Hittade i och för sig en på www.mekonomen.se som hade en lägsta höjd på 125mm, den kanske går? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.