|
|
|
|---|---|
|
Undra bara hur kvaliten varit på dessa motorer. Någonting som krånglat eller har dom bara gått å gått? Syftar då mest på de 4 cylindriga motorerna. Samt hur kommer dessa att funka då dom börjar komma över 20k mil? Någon som hört om någon som gått så långt ännu? Måste väll finnas egentligen. | |
|
Min har fungerat kladerfritt det år jag haft den 318iT -02, den har ju inte gått 4000 mil än men ändå... Mvh, /Wille |
|
|
Är ju svårt att uttala sig om innan man nått sådana miltal. Min har nu rullat knappt 2000 mil och ännu har jag inte märkt av några problem... Mvh /Ante |
|
|
Har aldrig hört att det skulle vara några som helst problem med Valvetronic-motorerna, vare sig R4, V8 eller V12. Nu är ju tekniken fortfarande relativt ny, men några bilar bör ju ha rullat över 20 000 mil åtminstone. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Farsans har som sakt rullat lite över 10 000mil så han undrar om de kan vara något att börja ora sig för senare då den börjar komma upp åt 20 000mil, det är ju rätt ny teknik å de e därför han börja fundera om de varit några problem. Men verkar ju lovande att ingen hört om några problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.