AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
454

Priser på Bmw 540

Vad bör en 540ia 93-94 kosta med 15-20000mil med skinn? och hur mycket ska man dra bort om det är samma utrustning utom skinn? nån som har en till salu så säg till.

Anders
Jag blev tippsad om en 549ia 95 med all utrustning och då menar jag all. Elstolar med svankstöd och sittvärmare i benvitt buffelskinn i kombination med en blåviolett metallicfärg. Han ville ha 100000 för den, dock gick det nog att pruta lite men jag ahde inte dom pengarna. Kan förmedla kontakten vid intresse.

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
Jag skulle hellre ha en utan så mycket utrustning för att komma ner i pris typ utan skinn elstolar m.m men helst vill jag ha klima.

Anders
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Utan skinn svår att sälja = billigt.
Klima är standard!
Klima är inte standard, många har bara ac.

Anders
De
145
Dexx
523 E39
Tjena tobbz.............

Jag är intresserad,mkt intresserad.....
kontakta mig är du snäll.....

Mvh Dexx
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Klima & AC är samma sak.
Klima aut & ACC är samma sak.
Ja det är sant hur som helst är ac inte mycket att ha medans klima aut är suveränt,det är inte kylan jag vill ha utan jämn temp i bilen ialla fall dom flesta dagar på året.

Anders
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Klima aut går lättare i sönder.
Ok kan vara bra att veta så man kommer ihåg att kolla den noga om man köper en med klima.Enligt bilnasare funkar ju allt jämt tills man tittar på bilen då funkar inget men oj den funkade sist jag använde den låter det då och det tror man ju på eller.

Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.