AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
670

Vad tror ni om denna E36 328 individual -95?

Länk

Kommentarer och åsikter önskas!
Si
765
Simon01
120dM -08
Jag har inte hört talas om nån 230hk version tidigare, men om det stämmer så låter det ju spännande.
Det gjordes INTE någon "specialversion" av 328i med 230 hkr. Det är ren och skär lögn, alternativt så har han själv blivit lurad.

Bilen ser dock fräsch ut i övrigt. Priset är alldeles för högt.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Kalle, Han har ju papper på det!
Där ser man, tyckte det såg konstigt ut och han backade inte upp sitt påstående med ngn fakta.

Tror ni om denna bil?
Länk

Med vänlig hälsning
esset (s1)
viperhauck,

Jag skulle gärna vilja se det där pappret :D Förmodligen har han skrivit ut det själv. Nej, det är nog bara bluff och båg. Motbevisa mig gärna om du vet att det finns en specialutgåva ;)

fernstroem,

Jag får alltid dåliga vibbar av annonser där säljaren inte ens orkat lägga 5 minuter på att kontrollera stavningen. För dyr den också. 70-80 000:- är absolut max för en 328i E36, och då ska den vara i toppskick samt svensksåld och välutrustad.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Si
765
Simon01
120dM -08
70-80K tycker jag inte är max för en riktigt fräsch 328, jag betalar gärna en extra slant för att få ett av de finare exemplaren.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Säger en 328a ägare....
Si
765
Simon01
120dM -08
Jag betalar mer för vilken bil som helst om den är fräschare än genomsnittet.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Säger som Kalle: Ren lögn!
BMW själva har aldrig gett ut någon "specialutgåva" med högre effekt och M3-bromsar etc. i alla fall!

Kan iofs vara en tuningfirma som satt klorna i den redan när den var ny och därmed fått modifieringarna infört i briefet, men det ställer bara till med problem vid regbesiktningen (blir i princip omöjlig att registrera om alla inblandade på bilprovningen gör det dom skall).
Verkar iofs som han lyckats få den genom Argusögat...

För kanske 130´börjar man kunna hitta 328i E46, så dyrt är väl ett understatement för den utannonserade bilen på blocket!

För begärda summan kan du nog hitta en riktig M3:a i stället!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
100 kkr för en 95a låter inte sunt trots att bilen endast gått 9500mil....
Kk, tack för era åsikter och information. Är dålig på bmw men är ute efter en 3 serie (eller 7 serie :)) verkar dock inte hitta ngn...letar som faan. En 328 ska man väl kunna ha på sig själv (20 år, körkort sedan 18).
Si
765
Simon01
120dM -08
Kolla upp vad försäkringen kostar före du köper nån, det är inte direkt billigt.
Version med 230hk har jag aldrig hört talas om i orginalutförande. "Ha papper på" kan uppenbarligen innebära väldigt mycket, sannolikt att bilen är trimmad i detta fallet.

/Simon
simon_en, jaså är en 328 så dyr?

Med vänlig hälsning
esset (s1)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.