|
|
|
|---|---|
|
Länk Kommentarer och åsikter önskas! | |
| Jag har inte hört talas om nån 230hk version tidigare, men om det stämmer så låter det ju spännande. | |
|
Det gjordes INTE någon "specialversion" av 328i med 230 hkr. Det är ren och skär lögn, alternativt så har han själv blivit lurad. Bilen ser dock fräsch ut i övrigt. Priset är alldeles för högt. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Kalle, Han har ju papper på det! | |
|
Där ser man, tyckte det såg konstigt ut och han backade inte upp sitt påstående med ngn fakta. Tror ni om denna bil? Länk Med vänlig hälsning esset (s1) |
|
|
viperhauck, Jag skulle gärna vilja se det där pappret :D Förmodligen har han skrivit ut det själv. Nej, det är nog bara bluff och båg. Motbevisa mig gärna om du vet att det finns en specialutgåva ;) fernstroem, Jag får alltid dåliga vibbar av annonser där säljaren inte ens orkat lägga 5 minuter på att kontrollera stavningen. För dyr den också. 70-80 000:- är absolut max för en 328i E36, och då ska den vara i toppskick samt svensksåld och välutrustad. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| 70-80K tycker jag inte är max för en riktigt fräsch 328, jag betalar gärna en extra slant för att få ett av de finare exemplaren. | |
| Säger en 328a ägare.... | |
| Jag betalar mer för vilken bil som helst om den är fräschare än genomsnittet. | |
|
Säger som Kalle: Ren lögn! BMW själva har aldrig gett ut någon "specialutgåva" med högre effekt och M3-bromsar etc. i alla fall! Kan iofs vara en tuningfirma som satt klorna i den redan när den var ny och därmed fått modifieringarna infört i briefet, men det ställer bara till med problem vid regbesiktningen (blir i princip omöjlig att registrera om alla inblandade på bilprovningen gör det dom skall). Verkar iofs som han lyckats få den genom Argusögat... För kanske 130´börjar man kunna hitta 328i E46, så dyrt är väl ett understatement för den utannonserade bilen på blocket! För begärda summan kan du nog hitta en riktig M3:a i stället! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| 100 kkr för en 95a låter inte sunt trots att bilen endast gått 9500mil.... | |
| Kk, tack för era åsikter och information. Är dålig på bmw men är ute efter en 3 serie (eller 7 serie :)) verkar dock inte hitta ngn...letar som faan. En 328 ska man väl kunna ha på sig själv (20 år, körkort sedan 18). | |
| Kolla upp vad försäkringen kostar före du köper nån, det är inte direkt billigt. | |
|
Version med 230hk har jag aldrig hört talas om i orginalutförande. "Ha papper på" kan uppenbarligen innebära väldigt mycket, sannolikt att bilen är trimmad i detta fallet. /Simon |
|
|
simon_en, jaså är en 328 så dyr? Med vänlig hälsning esset (s1) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.