AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.634

Angående dekaler o framrutestreamer?

Sida 1 av 2
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Har en 525iM 01 Carbonsvart och Aerodynamik med M Chassie från fabrik. Jag undrar vad jag skulle kunna skriva på framrutan eller bara lägga svart film......

En kompis driver en reklamfirma så han kan ordna text i vilken typsnytt som helst....vet bara inte vad jag skulle kunna skriva....
På min gammla E36'a så skrev jag bara BMW o 2 BMW logos på sidorna...blev skit bra ....men vill ha nåt nytt nu.... Tänkte på "BMW ///Motorsport" men jag vet inte, kanske lite överdrivet...(skulle dock passa på en M5'a)

Några förslag???

.:Kristijan:.
svavelvinter
skriv "tjockis" :>
hu
96
huggarn
BMW 328i -95 The Black Pearl
Kristijan: tycker faktisk det är snyggast utan, men vill du ha en dekal där så skulle ja tycka att dekalen ska vara transparant (stavning?) asså bara själva texten..

svavelvinter: moget inlägg.
svavelvinter
vadå moget?

cool som fan att skriva tjockis på en tjock bil!
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
JAG TYCKER INTE DU SKA HA M PÅ DU HAR JU INGEN ///M5 MEN DU HAR LITE GREJJOR DÄRIFRÅN...MEN OM DU SKRIVER M SÅ KOMMER DU KANSKE REJSA MOT NÅGON SEN ÅKER DU PÅ STRYK...OCH DÅ SÄGER DEN SOM DROG DIG..ATT HAN KÖRDE IFRÅN EN BMW M5....LÄTT MISS UPPFATTNIG FÖR DE SOM INTE KÖR BMW

///325///
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Jonte_smte: MÅSTE DU SKRIKA HELA TIDEN?!?!?!?!?!?!?!

Kristijan: Min åsikt = Snyggast utan, lite "raggare" över streamer..

328án: Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ska vara bara texten,ingen bakrund. Eller att den är samma färg som bilen.Alltså en svart streamer på en svart bil.
Inte att man kör me en vit streamer på en svart bil,är för mycket bond volvo över de...
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
det ska vara en svart streamer utan någon text allas

Visa användare
185
Pirelli86
320da F31 -13
325da E91 -10
325i Cabrio -88
E90 Banracing
Måste det vara så ska det nog bara vara en LITEN svart bord utan text på, Tycker personligen att bilen ser lite lägre ut på något sätt!!

___Piff___

sex är bra, sex har jag under huven på min bil =)
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
ja precis, ingen text bara den färgen bilen är i

Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Ska nog köra med bara text (svart) på min carbon svarta älskling.....Men f*n vad svårt o komma på nåt som inte är för mycket men samtidigt är coolt...
valde i alla fall en skitsnygg typsnit..... Sniper, lite så där kursivt.
Vill inte köra med ///M Power elle nåt sånt ....lite överdrivet...

Skriver man sitt namn så är det ju lite egocentriskt hehhe
måste tänka lite mer.....
men "tjokis" blir det inte ;).....

Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Kristijan vart har du hittat din streamer?

svavelvinter
med tanke på att du har en 318 diesel så kan du skriva "knackardiesel", "slögasare" eller "mopedmotor" :D :D :D
kennie_535
Länk

där ska ni kolla finns i många olika färger
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
svavelvinter: ganska roligt, ja om man är 13 år ;) ...
Min diesel gillade jag verkligen, men jag har sålt den för 1 år sen o köpt en 525iM 01 väldigt rikligt utrustad (något trimad,sportavgas o luftfilter) så det är till den jag vill ha streamern....ska updatera min gallery snart har inte gjort det på 1 år.....
Som du ser på bilderna så har min som du kallar "mopedmotor" redan en streamer....

svavelvinter
Kristjian jo den hade visst redan streamer ;)
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Kristijan vart köpte du den streamen?? viss jag har sett har en stor böj i överkant hade din det?? ska med ha en streamer men vet inte om jag ska ha med text eller samma färg som bilen
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
der_meister_ : En kompis jobbar på en reklamfirma, så han kan i princip trycka ut vad som helst o i vilken typsnytt som helst......

Men just på min E39 så blir det lite problem för honnom o sätta streamern då regnsensorn är i vägen, så han måste sätta den inifrån, o köra runt backspegeln o regnsensorn.....

därför ska jag nog bara köra med fett text i svart .....eller i chrome om om jag vågar......

Vad tycker ni om text i Chrome på en Carbon Svart Metallic bil?

Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
jo kanske, men jag skulle nog inte ha chrome på texten..

Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Var på en reklambyrå i måndags och beställde en specialbeställd streamer, han skulle ha cirka 300-500 för 5 st, det var mkt lägre pris än jag räknat med

Visa användare
201
BMW635_Robban
635csi -84
325i -87 Cab
325ia -07 Coupe
330e -21 Sedan
Jag såg en stilad BMW compact med texten "Move over" med spegelvänd text.. Allt för att det ska underlätta för slö-körare framför en, haha.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.