|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan miltalet stämma och framför allt är priset rätt? Länk | |
-BeeMWe- |
Nej den har troligtvis gått så långt sedan renovering. Kanske har rullat en hel del då saker har bytts ut/ska bytas ut i inredning. Dyrt enligt mig. |
|
23ägare på en dylik bil är väl inget som gör en entusiastisk precis! Kolla regnummer via vägverkets hemsida! Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B: Din länk fungera inte:)) Grattis till 1000dgr -BeeMWe-: Ok det kanske går flera tåg. |
|
|
Sorry! Här är den korrekta: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
735 |
65,2 mil per ägare låter ju troligt (vid 1500 mil)... Är nog som sagts tidigare sedan renovering. Priset känns rätt saftigt med tanke på antal ägare samt, en lätt "diversifierad" interiör som nog kostar en del att återställa, plus eventuella andra kostnader... |
| Priset var rätt saftigt ja. Schysst text i bakrutan dock: "blinka med blåljusen om ni vill rejsa". Humor | |
|
Om jag kommer ihåg rätt så hade bilen gått ca 14000 mil 2001. Bilen var till salu när jag letade efter M3 E30, missade den bilen precis, Zodiaken här på forumet köpte den och sålde vidare till en annan forum kille. (Som sagt om det är samma bil som jag tror.) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det stämmer som abbe säger. JAg köpte den och rev ner den totalt, byggde helbur m.m m.m m.m. En ägare senare kapade ur bilen och byggde om den till standard :( Kändes surt när man lagt 7 månader och en bra bunta pengar på att bygga om den :( Jag har massor av papper på ägare sedan ny hemma om ngn är intresserad. |
|
|
He..He.. ibland känner man sig ganska så skadad när man kommer ihåg detaljer om en bil som man var intresserad av för tre år sen, men man kommer inte ihåg vad man skulle handla när man går till affären! :-) (då har man ju kollat vad man behöver typ 10 minuter tidigare!) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
OM Om det är så som zodiaken säger så har troligtvis svetsen gått "varm" i den här bilen.... 23 ägare och nyrenoverad motor (vem har renoverat?) garantier osv. OM du skall lägga 110 k på en E30 M3 så skall den vara helt orginal sv-såld med få dokumenterade mil och framförallt få ägare. Sen - kolla med försäkringsbolaget först..... E |
|
|
Tror inte att 110.000:- i dagsläget säkerställer en fräsch svensksåld lågmilad M3:a. Utbudet är alldeles för litet och jag tror att det är lite av säljarens marknad. /markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.