|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt M3 Speglar med fästplattor från Realcar (Hur är passformen?) Det är el manövering o så blinkis. När jag ringde o beställde dom så kollade han upp o sa att det ska vara 3 polig kontakt. Jag undrar nu om det är svårt att montera dom? Det tror jag att det är. Då min gamla E36 var det hur lätt som helst att både montera o demontera speglarna då allt var under plastkåpan på insidan av dören , i för sig det är i princip här med men såg att det var mycket svårare . Massa kablar från högtalaren , Airbagen sitter ju där i dören också. Jag undrar om det finns lite beskrivning på det nånstans eller om nån av er har gjort det kan komma med lite tips. Såg på BMWTIPS.com att där AC Snitzer speglar.....men då ingen blinkis så man behöver inte dra nån kabel från sidoblinkisen, eller finns det någon smidigare sätt o lösa det problemet? Skulle vara jätte tacksam för lite tips o hjälp. Känner mig lite osäker ........ P.S. Såg på Jockes Qraftwerket att just M3 med blinkis satt så fint på hans M5'a så kunnde inte låta bli ;) ...... Har carbonsvart 525IM .......... MVH .:Kristijan:. | |
|
här kan du se hur man: Länk Länk Länk |
|
|
tack beni1979.... Har kollat in den länken förut men det skiljer sig ganska mycket från en E39 och sen så är blinkis kablar inblandade här he he .... men tack ändå, ska nog ta o demontera försiktigt orginal speglarna sen så blir det lättare o se hur jag ska göra med blinkisen...Ska jag dra från sidoblinkersen en kabel eller finns det några andra alternativ??? Vet någon hur passformen är på speglarna o fästplattorna från RealCar??.......Så jag vet ifall jag behöver ha en värmepistol i närheten när jag monterar M3 speglarna..... .:Kristijan:. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.