|
|
|
|---|---|
|
Tja på er alla.. Har köpt en beg 740i. Då jag har en liten dotter på 12 månader ska man ju koppla ut airbaggen där hon sitter. Frågade på BMW Solna. Dom ville ha 3500:- Tycker att det är j...gt mkt. Ngn som vet hur man kan fixa det billigare? Man ska ju vara riktigt säker på att det är gjort rätt, man kan ju inte riskera barnet. | |
|
Vaaaaa??? Har de svinen INGEN skam i kroppen?? Jag är övertygad om att det finns någon här på forumet som kan hjälpa dig GRATIS! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Precis min reaktion, tänker faktiskt kontakta BMW i Tyskland och fråga om det ska vara så... :( |
|
|
Ansi: Länk Länk Länk moa runt 2500+ får man nog räkna med om nu ingen från forumet kan ge dig vägledning om hur man ska göra. Folke kankse kan? |
|
|
Skandal e de! Min 728a ska in på service den 24e jan...då de även ska riva dörrsidan för att byta en diskant och få rätt på en eventuell glappkontakt i DSP P systemet. Ska bli kul o se räkningen...NOT:( The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Ingår väl att byta bältet också eftersom det är av en annan typ?! Om de monterar bort den rent fysiskt så ingår platshyra för själva airbagen inte sant? M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.