|
|
|
|---|---|
|
Har börjat snegla lite på diverse billiga DVD-paket med spelare och skärm. Priserna har ju krupit ner ordentligt numera, ta t ex märket Olson - £170 för både skärm och spelare! Länk Är det rent skräp man får om man handlar billigt eller är det helt OK prylar? Jag vill inte ha svar i stil med "Köp Pioneer för 15.000 då får du bra grejer!", utan veta ungefär vad man kan förvänta sig av de billiga märkena, då tanken är att göra en budgetvariant. :) | |
|
Vi är ÅF för OSLON och jag kan säga att det funkar överförväntan om man ser till priset... Skärmarna är mycket skarpa med god färgåtergivning osv. Helt klart värd varenda kr! --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Det är väl som med det mesta. Man får vad man betalar för. Är man inte så hemma vad gäller DVD, duger det nog. Som med bilar: Ska du bara ta dig från A till B duger det mesta, men inte om du vill uppleva mer under resan ;-) "Man ska inte ropa hej förrän man är djupt inne i bäckenet" |
|
|
Vi använder 2 stycken NextBase tablet dvd-spelare i baksätet. Det funkar väldigt bra. Grabbarna är överlyckliga att kunna se på film i bilen. Vi valde den modellen som har både in- och utgång på signalerna så när vi kör filmen i den ena visas den på den andra också. Enkelt. Vi gav 8000 spänn inkl 2 st nackstödsfästen. Inte den flottaste eller bästa lösningen kanske men vi är mycket nöjda. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
Robsarve |
Billigare skärmar brukar vara snäv betraktningsvinkel på, så de blir en-personers varianter. Men annars brukar det funka fint. Finns en hel del att välja på hos bl.a Bilbild.se tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
kika på Länk de har en dvd spelare som funkar kanon, har en sådan i sabons bil, i mon kör jag med clarion rakt igenom. Joakim E |
|
|
Robsarve: Precis... Dock har OSLON skärmarna extremt bred betraktningsvinkel. --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.