|
|
|
|---|---|
|
Tja.. Saken är den att jag är på jakt efter en M3 E36 -93 till -95, alltså med 3.0 liters motorn. Har vart å kollat på några stycken.. Det har dock uppstått ett litet problem: Redan i somras var jag och kikade på en mycket fin röd -93:a hos en bilhandlare i närheten. Jag granskade bilen riktigt noga, allt fanns, servicebok, kvittom med mera. Jag testade även bilen och den gick som en klocka. Blev då riktigt sugen men tyvärr så räckte inte riktigt pengarna till... Nu ungefär 4 månader senare när sparbössan fyllts på tillräckligt så åkte jag dit igen för att se om den fanns kvar, visst fanns den kvar MEN! Det hade dagarna innan varit inbrott i bilen.=( kötthuvena hade snott stereon, de snygga 18 tummarna och sisst men inte minst även servicebok, alla kvitton, instruktionsbok m.m.!!! FAN! Stereon å fälgarna e ju lugnt men vad säger ni om serviceboken, jag vet ju att den fanns men det går ju aldrig att bevisa för en eventuell köpare i framtiden. Efter lite snack så gick säljaren med på att gå ner i pris med cirka 30000:- VAD GÖR JAG??? man blir ju sugen men samtidigt skeptisk... VAD SÄGER NI??? | |
Jetta_GTI |
Är det den röda M3:an hos YourCar?? Akta dig för dem, värre klåpare finns inte! Köpte en Saab 9-3 hos dem precis innan sommaren och fick byta det mesta. Jag anmälde dem till konsumentombudsmannen och trots att jag hade rätt vägrade dem följa hans råd! Ärendet är nu under utredning hos ARN och jag var tydligen inte den första som hade haft problem med dem. Skulle inte förvåna mig om de hade strippat M3:an själva... |
|
Det finns gott om M3 på marknaden, bara att kolla upp dom noga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.