|
|
|
|---|---|
|
Har suttit och producerat lite musik, tänkte att det kunde va bra basmusik för er som gillar att spela med mkt bas i bilen (och hemma) :) Ljudkvaliteten är inte den bästa men, hoppas någon gillar det i alla fall. OBS för er som inte gillar Techno, Trance etc klicka inte ens på länken! Länk / Sen väljer ni musik (så klart :) Mvh | |
750iAL |
har lyssnar på deep o sleeping.... spelar du själv eller e det ett rent programm ... låter gör gött som man säger i göteborg..iallafall i mina öron..mera musik mera.. |
|
nej jag spelar in själv med midi keyboard :) |
|
|
Låter riktigt gôtt! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mitt tips: Skippa reason och skaffa t.ex cubase och sedan en bunt bra mjukvarusynthar, t.ex Korg Legacy Collection, Atmosphere, Stylus, PPG Wave, Pro-53, Novation V-station och Vanguard så kommer Du märka att samma låtar låter ungefär dubbelt så fett! Det är helt andra möjligheter i dessa program. I övrigt helt ok, om man gillar trance... :-) (Hur hamnade detta på en bilsajt? :-) |
|
|
riktigt skön musik synd att bilen är avställd nu tror inte grannarna till garaget skulle bli så glada om jag poppade på nu ha ha... min bil: Länk |
|
|
Bstrom: Jag vet, höll på med lite plugins i skolan till Logic förut, sjukt bra ljud. Men det har man inte råd med hemma :) Kul att ni tycker det e bra iaf :) Uppdaterar snart med lite fler nya låtar. |
|
|
låter bra de hära... trance deep var bra.. B-M-W |
|
|
Helt OK musik, tråkigt med kvalitén men riktigt trevlig i övrigt. Irriterade nog sur-grannkärringen som brukar lägga lappar i lådan pga för hög musik!! :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.