|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en cd-växlare till min 528 touring -00 men undrar om tex en från 97 passar min -00? Har hittat två lösa kablar i skuffen, en konstig med rund anslutning (vad är det?) och en liten fyrkantig sak som det går tre kablar till. Tror ni det är till en växlare? Kan ju medela att jag är absolut IQ fiskpinne när det gäller stereoprylar. Kan ta en bild på kablarna om det hjälper. Mvh/Sucker | |
|
Varför inte en Alpine (CHA-S634) eller en Sony (CDX-T70MX) som även spelar MP3?? (kopplas in via en interface box och funkar precis som en orginal växlare....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Svaret för mig är enkelt. Visst jag gillar musik helt klart men jag tycker dem är för dyra. För dom är väl dyrare?? | |
|
Gasar-Magnus. Glömde tillägga att jag aldrig förmodligen skulle kunna koppla in den själv. |
|
|
nejdå; Sony utan MP3 ca 3000:- ( alpine ca 4000:-( liksom BMW orginal...)), MP3 versionerna ca 1000:- dyrare ( ca priser INKL. interfacebox) Har du inte växlare från början är tyvärr risken rätt stor att du INTE har kabel till CD växlare fördraget.... (kolla utrustningslistan efter: "694 Vorbereitung CD-Wechsler") Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jo jag tror jag har haft enligt servicebok skall jag ha en proffesinal stereo. Det är bara att växlarn är bortmonterad. Det är vad jag tror Det jag är osäker på är kablarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.