|
|
|
|---|---|
|
Har tittat runt i galleriet lite och hittar inte många 7:or som har modellbeteckningen på bagageluckan! Var det under tidigt -90-tal som man tog bort dem, eller varför "saknas" de? Någon som vet? Andra karosser har ju. det är bara en död fisk som följer strömmen... | |
|
Man kan kostnadsfritt välja bort den. De som ville vara diskreta valde bort den, de flesta vill ju inte gå med Armanikostymens prislapp kvar... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Är du säker på att det inte kostade något extra? /s Ps.det där med prislapp och Armani kostymm var bra:)) |
|
|
Ja, det är garanterat kostnadsfritt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Men då borde man ju "kostnadsfritt få tillbaka" dem! Tänkte faktiskt beställa nya sådana (220:-) med I:et (70:- x:tra) Det har inget med Erik´s beskrivning att göra utan mer av helhetsintrycket på bilen. På något sätt känns bilen lite mer "öppen" än om man mörkar med modellbeteckningen! Vet inte om Ni förstår vad jag menar. Vad tycker Ni? det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Jag beställde och satte tillbaka dessa...bara att klistra dit. Ville ha dit dessa för att jag hellre spelar med öppna kort, grannarna gnölar i alla fall om bensinkostnader och reparations kostnader. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
Utan är snyggast och diskretast. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| De bilar jag köpt nya har alltid varit utan. Stilrent och lite enklare att hålla rent och vaxa. Öppna kort? Vem bryr sig om vad andra tycker? Möjligen om jag hade en 545i eller M5 skulle jag tänka mig att ha "520i" på luckan för att minska risken för okunniga tjuvar eller avundsjuka sabotörer. | |
|
de flesta vill ju inte gå med Armanikostymens prislapp kvar... heheh? Snarare dekal-trimmare som låtsas ha mer än vad som står på reg.beviset. I människans natur ligger nog vanligtvis inte att ha en m5 och sätta dit 518 dekaler..... Tror jag inte ett dugg på! Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
min första e30 hade inte, e36an levererades utan och min nuvarande e30 har beteckning...tycker att det är snyggare utan, jag bryr mig inte om att "spela med öppna kort" eller något sådant, tycker helt enkelt att det ser snyggare ut utan och tänker därför inte montera dit dom heller... på e30'in får det vara, den är bara slitbil än så länge, sen blir det väl fula limrester om man tar bort dom också... MVH Johan K |
|
|
På min nyinköpta 520IT ligger emblemet omonterat i prylfacket,kanske gubben hade svårt att välja:)Det får ligga kvar där som kuriosa.Annars så är dom flesta jag har emblemlösa utom 325IT+alla 02or.Och det som är vackrast sitter på 2002 Touring. mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
| Zaharald>> "Människans natur" är nog lite olika. Att gradera upp bilen med häftigare modellbeteckningar förekommer säkert men såna infantila behov växer de flesta snabbt ifrån. Men som sagt, alla är vi olika. Blir man lyckligare av det så, fine! Då ska man förstås göra det. | |
|
Jag beställde BRABUS dekal till min SLK pga att jag tänkte styla den med diverse BRABUS prylar. Men jag insåg snabbt att det bara var löjligt....så nu sitter BRABUS dekalen på min rostfria spisfläkt:D The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.