|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gött! Jag kör också med turk/tysk-stuk på min e30... 215 däck på 9" fälgar! Men sen gillar jag kebeb oxå, hänger säkert ihop! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
jag fattar inte varför folk har såna fördommar...alla har ju sin egen smak jag tycker att den va riktig snygg...och hade jag ägt den bilen så hade jag fullständigt skitit i vad andra tycker.. Länk Länk |
|
|
tycker att bilen ser rätt fet ut. hade dock skippat ögonlocken. Fälgarna är riktigt snygga. Tror att det är avundsjukan som talar, men att kalla det för turk-styling är väl lite i överkant. Killen har nog lagt ner många tusenlappar på bilen. Vad är svenne-styling Hutz??? 5 st HELLA x-traljus i grillen 2 till på taket, W-baum, tärningar och avgasrör som sticker ut 20 cm FÖR mycket? |
|
|
Hyper: Svenne-styling för MEJ, är inte något av de saker du tar upp! De enda jag kan hålla med om är om man kör Epa-traktor så är de rätt många som har tärningar och W-baum, men nu var de BMW 3-serien vi diskutarade om! Om en bil ska vara hottad, enligt min mening, så ska de vara från fabrik, t.ex M-paket II, + ett par snygga fälgar, t.ex 19" M3 fälgar, och inte en rieger front, replika speglar samt sidokjolar som påminnner om E36M3, de är ett ihopplock i mina ögon! Och att kalla det för avundsjuka (ett vanligt ord här på forumet) tycker jag är generaliserande, bara för att jag inte gillar andras tycke och smak så är jag avundsjuk! Jag har själv en svensksåld 330iM 6900mil som jag tror jag får vara jävligt nöjd, om jag får 200.000 (p.g.a dagens prisbild). Jag skulle aldrig byta min bil mot hans, även fast hans är 48.000:- dyrare, de roliga är att killen/folk tror att dom får betalt för allt ihopplock, man kan nästan tro att dom är kär i bilen! Ang fördomar, så tror folk direkt att man har fördomar (är rasist är väl de rätta ordet igentligen) bara för att man säger turkbil! Ett annat ord ang bilmärken brukar vara Zigenarmerca, då kan man ju fråga sig om man är rasist/fördomsfull då oxå.... |
|
| Klart överstylad för min smak (kolla bakhjulen!) och ett för högt pris. Skulle inte köpa denna, nej! | |
|
Beni: Off the topic nu...men F*N va grann inredningi din 3a!!! Så fräscht....så clean! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
ja SEVEN det var det som fick mig o köpa denna ville ha större motor men jag är nöjd med den ändå...tack för att du tycker det.. Länk Länk |
|
|
Plz, 330-in ser definitivt inte ut som nåt ihopplock. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Alla förutsättningar fanns för ett lyckat "hott" men så sket det sig och det blev vulgärt istället. Fronten är helt okej. Bort med de fåniga ögonlocken och den svarta grillen som skriker ut bonn-styling. Fälgarna är snygga men tyvärr för breda. Några tum smalare och det hade varit läckert. Detta är alttså hur JAG skulle stylat bilen om den vore MIN. Nu är inte bilen min och jag hoppas att ägaren är nöjd med resultatet. | |
|
färdigstylad tyskimport= tysk stuk ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Ojsan, d va en riktigt sjysst 3-coupe.. Men är inte det en m3 E46 Motorhuv oxå? Ser riktigt påkostad ut! Taskit å stämpla den som en turkbil! // Sebbe Länk |
|
|
Ne, den där bilen går inte hem hos mig! Ett M-pkt från fabrik höjer värdet(inte 48 kkr dock), det där sänker snarare värdet i mina ögon! |
|
|
Sammanfattningsvis: Turkbilen är ett ihopplock som är bonnstylad? :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Inget fel på bilen. men den som tog kortet måste va en riktig amatör! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.