AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
708

Bmw 525i till vilket pris?

Mi
2
Mikeboy
540ia e39 touring -98
Har en 525i-88 börjar närma sig 30 tusen mil tråkigt men sant skulle vilja sälja den men vet ej till vilket pris har byt topplocks packning nu i somras ock planat top och fixa ventilerna plus att jag har ett split nytt värme packet jag kastat i för nån månad sen typ och kylare byt plus ny termostat men jag har ett grymt bekymmer med mätarna ska köra den till en nisse som ska kolla om han kan fixa det kan ju vara ganska skönt att dom funkar kanske....Skulle bli glad för svar för jag e kass på priser....HaRE FINT ALLA BMW LOVERS DÄR UTE RUNT OM...Mvh Micke
st
77
stejak
320d touring -0
Närmare 30.000 mil.....och lite fixat å donat......den är inte värd speciellt mycket oavsett vad du har reparerat.....kanske 7-9 tusen...mer får du nog inte.....E34:an sent 80 tal är relativt kall på marknaden.... kör tills den rasar är mitt tips.

Finns så gott om beg. bilar idag så ...tyvärr.....

Pefan
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
stejak,

visst var det du som också hade trubbel med att sälja E34:an? Har för mig jag såg det i nån tråd...
st
77
stejak
320d touring -0
Jepps, helt riktigt... Har beslutat att köra BMW:en tills den rasar eller om jag byter in den mot någon nyare bil hos nån bilhandlare.

Pefan
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Låter vettigt!
Beemer_Linkan
folk sa till mig att jag aldrig skulle kunna sälja min 730i Aut -89 som jag hade haft 1 år. hade inte full utrusting. Men den var sv såld och hade gåt 24 000 mil , jag löpte den för 36 000 hade den i ett år sen satt jag ut en annons på en fredag och på tisdag var den såld för 35 000 utan sommardäck och stereo.

Så inget är omöjligt. finns alltid folk som hör av sig. 525an jag har nu ska ja köra tills det rasar iaf. men den lär ju inte rasa i första taget. sen blir det en 750 -97 när ja fått ihop pengarna.

Hare bra ! och försök sälj bilen !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.