|
|
|
|---|---|
Evol-79 |
jag e ute efter en 330 och den ska vara utrustad med 16:9 navin. Så frågan är vilket år 16:9 navin kom? |
ErikJ |
kom till årsmodell -02 i E46 samtidigt som facelift. så 2001/09 |
Evol-79 |
tackar tackar!! |
|
är det svårt att efter montera en sån eller...vet ni om bmw kan göra det eller nån annan. Länk Länk |
|
| Beror lite på vad du avser, menar du att installera hela paketet, med navi, gps-antenn, monitor m m på en bil som saknar allt detta? Det är inte billigt eller enkelt, bättre i så fall att ha is i magen och invänta en bil som redan har det. På äldre 330 sitter en lite mindre 4:3 skärm. Den kan tydligen bytas till 16:9 skärm utan alltför mycket arbete, även om det inte är billigt (fast jag undrar om det inte finns möjlighet att beställa skärmen från USA, kanske lämpligt med dagens dollarkurs). Det har dskuterats på forumet, bör gå att söka på inlägg om detta. | |
|
min bil saknar allt detta men vad kan det kosta att montera om man råkar hitta en sån till bra pris Länk Länk |
|
|
Under "Gör-det-själv" finns instruktion om hur du just kan göra det själv. Jag har letat själv efter prylar till min E39 men det blir rätt dyrt. 20-25 tusen för begagnat och drygt 35 för nya grejor. Vad enbart en montering går på vet jag inte men det blir ju en del timmar. Köpa till hyfsade priser kan du göra på Bimmernav. Länk Leta begagnat på ebay. Det finns ett flertal trådar i detta ämne. Sök och läs. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.