AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
755

Vad kostar reservdelar i tyskland?

Ras.mus
Ja, hur skiljer sig priserna sverige/tyskland? Funderar på en ny klima-panel och kanske även ett kombi-instrument pga. pixelfelet...

Någon som vet (aktuella priser)? Kanske köpt nyligen? Har ju etk med priser i € men min erfarenhet är att dessa inte stämmer när man väl kommer till butiken!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har beställt lite delar från BMW i Tyskland. Trots att jag har 10% rabatt på reservdelar på BMW i Sverige så blir det mycket billigare i Tyskland. Kan nog också bero på att jag får mellan 5-40% rabatt på delarna på BMW i Tyskland. Utan rabatter så är ändå Tyskland billigare än Sverige.

//Schnitzer

Dh
262
Dhjinn
740iA E38
Vart??? Links plz

//Thomas

Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det var ett tag sedan jag beställde. Har glömt bort vad sidan heter faktiskt. Måste fundera....

//Schnitzer

bm
270
bmwkillen740
525 -77 6:a
750 IAL -88
hej jo dela med dig jag beställer från bmw i umeå och får det i postlådan min ute på landet , med en fet saftig faktura per gång. Vill ha från tyskland istället hur betalar man dom då via postförskott, förskott?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Man får betala i förskott tyvärr. Jag har inte blivit blåst, inte än i alla fall. Jag får min rabatt bara för att jag känner en kille där nere. Måste ändå bli billigare än i Sverige. Firman lite i Speyer, har jag för mig att det hette.

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.