|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som vet om våra 316 är förberedda för instrumenthus med varvräknare. Alltså om man byter så finns alla kablar o dyl redan framdraga och det är bara o plugga in. Charlie | |
Soton |
Nä, det är den inte. Det är lite olika, har du en jäkla tur så kan det vara draget men det beror på tilverkningsdatumet... Ta chassinumret med dig till BMW dom ser direkt om det går... Kablaget är dyrare än själva instrumenthuset oftast... 7 st fabriksnya BMW på 10 år! Nr 8 kommer i februari! |
|
Jäkligt irriterande det där. Vem väljer en enorm klocka framför en varvräknare egentligen?? *tss* Till och med solen har sina fläckar... eller vad det nu heter! :) |
|
| håller med, är sugen på att sätta in en varvräknare i min bil också. kan vara bra så att vi inte varvar sönder våra gräsklippar-motorer :) | |
//Andy |
Kan hålla med om att det är fult med klocka istället för varvräknare. Men varva sönder är svårt, för varvstoppen säger ifrån! Men men ska inte köra på den hela tiden, för det säger säg själv vad som händer då........!! Ha det bra //Andy |
| jag kommer inte riktigt ihåg om det va det när jag bytte batterier. jag tror inte det. men jag skulle inte vilja byta ut klockan för bränslemätaren rör ju sig inte eftersom man inte kan koppla in den i något har jag hört | |
|
I gamlare e30 316 med föragasare (M10) var d nog färdigt draget kablar, givare osv.! Plockade mätarreglaget ur min 320i -87 å satte in den i min polares 316 -87, allt fungerade, t.om. ekonomimätaren, men d visade LITE fel... aj, just ja, måste ju byta manickengrejen som anger motorkoden oxå.. =) Sen funka d finfint..=) Bemari |
|
| Det funkade finfint. ALLT funkar som det ska. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.