|
|
|
|---|---|
| Är det nån som vet var man får den bästa rabatten på bensin? Jag orkar inte åka runt och jaga utan vill köra med ett och samma bensinkort. Jag vet att man kan få 20öre/liter hos vissa om man är med i olika föreningar typ villaägarna osv men finns det nån som ger mer än 20 öre/liter? | |
|
Jag har kommit fram till att Jet alltid är billigast i det långa loppet, oavsett hur mycket "rabatt" de andra bolagen ger med sina kort. Prisexempel idag Jet i Lund: 9,23:- 95 oktan, 9.53:- 98 oktan. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jag håller med Olof. Jet är i princip alltid billigast oavsett vilka "förmånliga" rabatter de andra kedjorna erbjuder. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
bole |
Jag har skaffat kort på JET åxå..finns på deras hemsida..då får man ytterliggare rabatt... |
| Jet är nog normalt billigast som sagt. Här i Linköping ligger det en Jet precis bredvid Tanka-macken (Volvo). Så Tanka tvingas lägga samma normalpris som Jet-macken, och sen får man typ 6 öre/liter rabatt om man har volvokort. | |
|
Hur skall jet kunna bli billigast? I alla fall här i bollnäs så ligger jet ca 7öre billigare än ok/q8 obemannad. Tankar man med betalkort bundet till ok så får man typ 15öre i rabatt vid återbäringen....känns nästan som det är billigare :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Lokala undantag kan ju såklart förekomma. Jag menar på det stora hela. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jet är nog billigast överlag,men efter ett strul med mera input än output +inga stålars tillbaka så har jag bojkottat njet.Men jag har har hittat min favorit DinX den har exact lika pris som jet,om man tankar med visa.Nu är väl inte den så utbredd men min mack ligger perfekt för mig samtidigt känns det som man stöder den lokala handlaren. mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
|
bole: Utveckla gärna vad det är för ytterligare rabatt man får när man har JETs kort? /Micke |
|
|
Jag (familjen) har ~30öre rabatt på Preem. Bensinen kostar nu 9,32 på min mack och därmed får jag den för ungefär 9 kr/lit. /Martin Länk |
|
|
3758 liter på 12månader har jag å pappa tankat. (fick ett brev i dag) Har på samma räknig men uppdelat! inte långt till jobbet har vi heller ;) men mycket soppa går de åt iaf!!! Bilar som körs Bmw m3, nissan skyline gtr r33 sommaren. vinter Bmw 320 volvo 850 vi tankar på Statoil kanke man ska byta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.