|
|
|
|---|---|
bole |
kolla länken..detta var förut något som folk med E39(E53) gjort men det finns även på E46 323 och 328 modeller samt vissa M3/MZ3 ...kolla länken..det är bara att ta bort fördröjningsventilen utan att några delar behövs emellan... bilder finns åxå Länk |
|
vad händer sen bole när man tar bort ventilen..kan du förklar lite. Länk Länk |
|
bole |
beni1979 man växlar snabbare...för det finns ingen fördröjning längre som skapas av ventilen... lite mer info hittar du på en annan tråd (som gäller samma tema fast E39) där Länk |
bole |
beni jag ska försöka göra det idag...men läs hela tråden som jag gett dig...kopplingen blir snabbare rappare och hackar inte när man krypkör |
|
låter väldigt bra...jag tycker också att min better sig konstigt skulle vilja ta bort skitet om det nu skulle hjälpa så mycket som alla säger.. vem ska ta bort den på din bil... Länk Länk |
|
bole |
Jag ska åka till en polare på verkstan o jag ska göra det där...man måste även lufta kopplingen sen...ska leta upp en TIS om det så du kan åxå få det..annars att ta bort CDV'n e lätt...för när man plockar bort den kommer man ändå kunna sätta ihop båda ändarna även utan den för de passar i varandra... |
|
nån polare i malmö trakten eller... Länk Länk |
|
bole |
noppz...e i stockholm nu(bor här, e ofta i malmö dock 1-2 ggr i mån) ... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.