|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var kontakten till parkeringsljuset finns? Ska installera "angel eyes" och måste koppla in kablarna på den kontakten. Dvs varje kabel från resp p-lyse sammanfogas väl någonstans, var då är min fråga? *BAWORAK* | |
|
De är inte sammanfogade, de går att tända var för sig. Kan du inte stjäla strömmen vid lamphållaren? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Alltså enligt instruktionen så ska det finnas ett ställe där jag ska koppla ihop allt. Dvs från ngt ställe går 1 kabel för båda parkeringslysena, någonstans på vägen sitter en kontakt som förgrenar dem åt varsitt håll, i denna kontakt måste jag ansluta kablaget, detta då ringarna drar mer ström än de vanliga p-lysena och därför måste kopplas till batteriet också. Hur menar du själa strömmen? Beskrivningen är att liksom två kablage som kopplas in på ringarna (redan monterat) sedan får detta fidare till ett knipp där det finns ett relä samt en kabel vidare til detta stället jag undrar över samt två kablar till batteriet. Rörigt jag vet... Hur göra??? *BAWORAK* |
|
|
Detta konakystycke måste ju in där även baklysenas kontakt finns eller hur? Eller har jag missat ngt totalt nu? *BAWORAK* |
|
|
Sladdarna går INTE ihop på din bil, inte heller på så gott som alla BMW: Länk Fram och bak hänger ihop, på varje sida. Hur mycket ström drar de, det kan väl inte handla om särsklit mycket? Eftersom du antagligen lossar anlutningen till P-ljuset, kan du ta strömmen där (nr 7: Länk. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack, Det löser sig nog som du säger med att lägga en kontakt där på ena p-lyset. Nackdelen blir då att funktionen försvinner med att ha bara ena sidan tänd, men den har jag ändå aldrig använt mig av. *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.