|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
bole |
Litlle Goddess (stavas med ett D dock) va sa du? jag var mer intresserad av kolla på din bakdel ;) ---------------------------- Min: Länk Länk |
|
Med sådana kommentarer förstår jag att det inte speciellt många tjejer som är intresserade av att befinna sig här, eller göra inlägg. Tur att flertalet av er grabbar har bättre hyfs! Bole: Förövrigt stavas gudinna Goddess så där föreligger inga misstag! |
|
|
Little Goddess: Du får ursäkta "bole", jag tror inte att han har alla renar i flocken. bole: Du kan ju försöka stava "LITTLE" rätt innan du hackar på någon annan. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| min kompis extjej körde en svart 325E36 cupe och besökte BMW-träffar osv, hon gillade att köra race mot andra och kör förmodligen inte lugnare och försiktigare än Anders 18år, enda skillnaden är att hon har två feta siliconbröst innanför tröjan :-). | |
|
Oh jesus.. Masten: Nej tyvärr är hon upptagen :P Men jag hojtar till när hon har fimpat karln :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Man behöver inte vara särskilt bilintresserad för att köra BMW. Min fru körde Golf och Sierra, innan hon träffade mig, men nu har hon haft BMW sen 97, och tycker dom är toppen att köra. BMW CS #5206 |
|
| Min fru kan inte tänka sig köra ngt annat bilmärke än Bmw, hon avgudar detta bilmärke och jag bara tackar och tar emot. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.