|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Okejjjj....... ute i stan ser man kvinnor/tjejer som kör bmw. Men här dååååååå....................finns det inga kvinnor/tjejer som kör bmw??? | |
|
Vart vill du komma? till att det finns lite tjejer här på forumet eller? Om det är de du menar så kan jag hålla med. Finns inte så många här men det kommer ju några nya då och då! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
lite tjejer på forumet!!! här finns nästan inga. nästan....... |
|
|
Jodå, det finns en hel del och det har diskuterats tidigare. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
fami, jag tror att det beror på att det inte finns så många "bilintresserade" tjejer tyvärr. Och av dom tjejer som kör bmw lär dom nog inte vara bmw "fanatiker" utan dom bara kör bilarna för dom är snygga, eller så är det föräldrars, mäns eller pojkvänners bilar. Tror många tjejer skulle vilja ha bmw också, men när de får reda på vad försäkringen kostar så väljer de hällre en annan billigare bil. Och oftast spelar motor inte större roll heller. Det är vad jag tror iaf. Men dom tjejer som äger och gillar bmw bilar ligger ju klart högre upp på min lista iaf ;) Jag brukar till och med vrida nacken och kolla extra noga om det är en snygg tjej som sitter bakom ratten på bmw hehehe. Det är liksom lite "ballt" att en brud kör en fet bmw :) |
|
|
Är bekant med en 19-årig tjej som har en egen Z3 :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
De finns fan inget sexigare än en RIKTIG brutta i en RIKTIG bimmer :) ///Schumi |
|
|
*harklar sig försynt och sträcker upp handen* Jäkla skönt att igen få bekräftat att man är motvalls! *S* Kör BMW för att jag ääääälskar bilarna. Har bil med stor motor, annars så är det väl inget kul!? Men om jag är fanatiker och riktig "brutta" det får andra avgöra. :) |
|
|
Vet en äldre dam som kör en 645'a bl.a. /Wille |
|
| känner en som kör 330 cab på somaren o har en 328 coupe e46 på vintern | |
|
Perran: hänvisa din Z ägande tjejkompis till Z forumet på Autopower !!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
bole |
Tycker inte nån bil är för kvinnor...av erfarenhet har jag märkt att de är lite omständiga i trafiken...för omfattande i sättet...men det finns säkert såna som kör bra..kanske beror på hur mkt de kör...men det e nog annat ;) |
| Någon är ute på djupt vatten... | |
|
Z3c 4 ever: Haha! Men jag tror inte att hon har Internet =/ Bästa är ju att hon ser väldigt bra ut också :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Perran: Är hon singel? :P Till Z-träffen 21 juni i år kom en tjej i 20-årsåldern med sin Z3 2.8 coupé '99, yeehaa :) Glöm inte bort Z4 Maria här på forumet också! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Jag känner 3 tjejer som kör Bmw varva en är min sambo som kör en 325:a E36 (Lågsniffaren) Min kollegas fru kör en M3 e46 cabbe 2003 Tjejens kompis kör en 535 e34:a Gemensamt för alla är att dom kör som fan och 2 av dom kör även motorcykel. Den sist nämda är oxå licensierad för bankörnig. Men dom är alla föga intresserade och sitta o surfa på Autopower....Tyvärr =/ Länk |
|
|
En sak har jag märkt som bilintresserad tjej. Man måste verkligen kunna mycket för att kunna bli tagen på allvar. Ofta blir man tittad snett på och man får ett litet småleende tillbaka när man sagt något. Så ofta håller man hellre käften. "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
Little Goddess: De killar som inte tar bilintresserade tjejer på allvar är bara osäkra och rädda för att tjejen ska vara kunnigare än dom själva! =) Länk |
|
|
little goddness Välkommen! Alltid trevligt med lite fler tjejer! :) |
|
|
1Björn: Tack för komplimangen! =) fami: Varit med ett tag...;) Men tack! "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.