AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.403

behöver lite motivation

AC
188
ACAB
325coupe 93a
undrar om det finns nån/några som han film på turbo e 36or
det finns massor me film på e30 men inga på e36or gräv fram dom nu ska snatr börja bygga

vågar man inget så vinner man inget!!!!!!
HEHE här kommer lite motivation,,,,,,,,
Jag kommer hinna före dig;) mohaha,,,
AC
188
ACAB
325coupe 93a
ingen risk va va jag vet så är 325ans motor störe än 320ins
så jag åker ifrån dig orginal även fast du har turbo
Fattar jag med, JAG menade med bygget GRABBEN,
AC
188
ACAB
325coupe 93a
d e möjligt men det är ändå vintern som bestämmer när man kan provköra så om du blir klar i januari spelar ingen roll GRABBEN
HIHIHI HAHAHAHAHA
Visa användare
203
makarow
BMW 520IM -99
Blir nog svårt för dig ACAB och köra ifrån en överladdad 320 med en original 325...Kompisen har ett riktigt snikbygge och han hänger på hyffsat med E34 M5...Då laddar han typ 0,8 extra spridare och egen backad tändning bara...

Marcus Kylén
marcus@m-tec.se
Länk
makarow,, de e vad jag ska göra, vad har din kompis gort med sin, bil,,:)
Tu
150
Turbokåt
3231 (e26) -96
M535 (e28) -87
528i (e28) -85
528i (e28) -83
518i (e28) -83
Motivation finns det lite små tärt med här me...
Eller det är väl deg det finns dålit av egentligen...
Men det kommer, det kommer...
Å vad jag vill få ihop min E28 528... Hx40in, PPF toppen å kammen ligger å ser så ledsna ut än bara...å rörböjarna mm mm... Men snart blir dom förhoppningsvis muntrare...
Kommer komma mycke roliga byggen ut i vår/sommar vad det verkar...
:)..måste va tråkit för M5 ägaren å bli hakad av en snik..:)

Han får trösta sig med att snik turbon e olaglig.. för det mesta.

AC
188
ACAB
325coupe 93a
ok makarow en nissan micra me turbo kan nog åka ifrån mig men nu va det bara en sak jag sa. det fattar väl jag me att jag inte kan åka ifrån en 320tic med en orginal 325a

Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Äh, allt går! bara att bromsa så pass mycket senare.. Har man rätta viljan går de mesta!;)..
Mi
117
Micke325
325i -94 Limo
ACAB så du bygger också på en e36 i sthlm, kul. Hur långt har du hunnit?

Själv har jag bara handlat grejjerna, jag saknar fortfarande IC, smt6 och soppa pump resten är handlat.
Hur ska du sänka ditt komp? Själv försöker jag hitta nån som kan svarva mina kolvar för en billig peng, tänkte höra med nått verkstads gymnasium eller liknande.

Nån som vet nått bra sätt att få biffigare bromsar? Jag har köpt Brembo slitsade skivor och greenstuff belägg men det är ju fortfarande väldigt underdimensionerat nu när man ska montera turbo...
Mi
117
Micke325
325i -94 Limo
ACAB, föresten har du gjort nånting åt väghållningen?
AC
188
ACAB
325coupe 93a
micke325 jag har allt för att få det att fungera men jag kommer inte att kompsänka har inte råd:( kommer oxå troligtvis att köra me smt6 har hört att det e lite knöligt att få till det men de ska nog gå bra tänkt ladda 0.6 hoppas att grejjorna håller. bilen e ac sängt det jag vill köpa e större bromsar får se vad pengarna räcker till d e ju ganska viktigt att kunna stanna oxå tycker jag
här kan du kika för att få lite inperation
www.tretjufemman.tk

Mi
117
Micke325
325i -94 Limo
Men att få kolvarna ur svarvade kan ju inte vara så dyrt ju.
Jag tänker nog prova med MegaSquirt, det är billigast plus att det verkar vara bäst också.

Mvh Micke
AC
188
ACAB
325coupe 93a
just svarvning kke inte e så dyrt men allt runt omkring typ ringar packningar o dyl allt kostar ju pengar men jag tror nog att det blir en rolig bil iaf hoppas på 300hk det ända jag bbehöver e en billig sport tryckplatta men det verkar inte finnas så många begade
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Nyckeln till min ligger i lådan , låna den o ta en tur så ska du nog få " lite " motivation...

/Robban
Länk
AC
188
ACAB
325coupe 93a
ja jag tänkte att vi kunde åka i den på julafton så slipper vi ta min bil:)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.