|
|
|
|---|---|
|
bilarna i fråga är en 325ik -87 och 318i -89 (m40) undrar alltså om bränslepumpen från 325:an passar på 318i:n om inte.. varför???? o vad ska jag tänka på... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* | |
brattwurst |
Tror ej att de passar, har för mig att det skiljer på utförandet mellan åren 87-88. |
svintoleffe |
Jag har för mig att 325, år 88 fick inbyggd bränsle pump. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
svintoleffe: med inbyggd menar du att den sitter i tanken eller??? för jag har för mig att pumpen sitter i tanken på 318i:n... vad är det som skiljer dem åt från 87 till 88... passar en bränslepump från 325 88 på 318i:n då... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
brattwurst |
Inte helt omöjligt... |
|
finns de nåt som kan göra att bilen går konstigt eller nåt med 325 pumpen då... den e väl kraftigare än 318i:ns ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
brattwurst |
Det något högre trycket borde väl regleras av tryckregulatorn ? Är dock osäker |
| Jag kör med M3E30 pumpar på min 318i-89 o det funkar fint. | |
svintoleffe |
xelerator.. Det som skiljer 87 ifrån 88 är att 87 har sin pump utanför bilen, medans 88 har sin inbyggd i tanken. Ha jag för mig. Den borde passa, men lovar inget. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.