|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Luften: Låter ju bra. Jag hade planer för min bil förut - men fick höra av chefen för besiktningsstationen att i princip var allt omöjligt, såväl motorbyte som turbo. Kanske han inte visste riktigt vad han talade om, det är ju en annan typ (Backman) som är "teknikansvarig". Hursomhelst så rann det ut i sanden efter det. Tror inte att jag orkar börja gräva i det igen, har skaffat mig andra projektbilar, men vet du nån som behöver en stam-BMW så är min till salu... |
|
| Och nej, jag är inte Vasabo, och inte studerande, men jag jobbar åt den lokala "motortillverkaren" i Runsor. | |
|
Det e oftast om man är till ett statlig besiktningskontor som dom verkar negativa, för dom vill av någon anledning inte att man ska få byta maskin. Ja besiktade min i kokkola på privat, ring o snacka med dom om du är intresserad. Jätteschyssta killar, dom berättar vad det är för regler som gäller o vill gärna hjälpa till. Kollade föresten din ip, o såke att det var en av wärtsiläs maskiner.. ;) E det din e36 som e till salu som stam-BMW eller ? //air |
|
| E36:an är till salu, jo. 7500,- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.