|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hittade dessa bilder som jag tycker är de mest lyckade "kittet" till 6serien hittills. Länk Länk Länk Länk Jag är annars inte ett jättestort fan av Hamanns produkter, men detta skapar habegär så de förslår :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Klart ok! Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Gillar 6an som den är från fabrik redan, men det här var en av de läckraste GT vagnarna jag sett. Hamann's "gamla" styling ger jag inte heller så mycket för, men denna... :))) /Wille |
|
| Plastigt... | |
| Hello Knightrider... | |
|
Ser ut som en av bilarna i NFS Underground 2. Bara neonrören som fattas. 6-serien är snyggast orginal. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Riktigt snygg! Hamann har rykt upp sig en hel del enligt mig :) Lär dock inte vara helt gratis...Någon som har prisuppgifter på det? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Riktigt snygg... MVH / Jacob |
|
|
Den var fet Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Nej usch, den ser ut som ett rymdskepp - precis som Hamanns andra byggen. Mathias, jag får nog skicka häsovårdsnämnden till er lunchrestaurang, de verkar ha blandat fel sorts svamp i maten :))) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle: Hehe, ska inte svampar vara lila? :) Jag läste att du skall lasta i en baslåda i din bil, de låter inte som en Bmw orginalprodukt....... Jag tycker kanske att bilens sidokjolar är lite mycket men att den annars är den mest lyckade tolkningen av 6serien. De måste gå att tycka om något annat än Bmw orginal, titta bara på hur frälst du är i Alpina. Jag hoppas att du uppmärksammade vad som stog bakpå 6an? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag tycker fronten är ok i övrigt är det lite för mycket tft. Nej jag får hålla i plånboken till M6an ;) |
|
|
Snyggt med sopcontainrar som speglas i lacken ;) Men visst är bilen tjusig. Själv föredrar jag nog original ändå. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Hur kan man förstöra en så snygg bil? Skulle aldrig, om jag hade möjlighet att införskaffa en sån bil, förstöra den genom styling! | |
haimaul |
Fronten okej, sidokjolarna och bakdelen ser ut att komma från som Zender/Zirkelbach/Koenig eller nån annat 911-plastpaketgrossist från 80-talet. Sidokjolarna ser ju ut att höra till en annan bil, de hänger inte alls ihop med bilens linjer i övrigt. Sen blir det problematiskt öht att montera spoiler/vinge när E63 har den smala bakdel som den har. Ja, jag vet, jag är grinig när det gäller styling... __ When in this charming car, this charming man... |
|
EYH VAD FETT... inte. Mattias, vad har tagit åt dig? Snart dyker du väl upp med Rieger-paket och 1 meter hög vinge på träffarna ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Mathias, Kan sträcka mig till att fronten såg hyfsad ut, men resten av bilen var lika hemsk som vanligt när det gäller Hamann. Hamanns variant på 1-serien gillade jag dock, den bilen är så "snäll" i formerna att deras aggresivt vulgära plastkit passade rätt bra! Alpina och Hamann går inte att jämföra :) Att jämföra en baslåda med ett plast-kit för utsidan är inte heller rättvist :P Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Olof: Vänta o se till våren :) Bokhyllan Billy är beställd, och Även den polska motsvarigheten till Riegers widebodykit. Kalle: 1an har några vinklar som inte är ett dugg smickrande. Jag håller med om att Hamanns paket för 1an är väldigt lyckat. Än mer lyckat än Bmws egna sportpaket enligt mig. Om orginal nu är så fruktansvärt optimalt, varför drar du en hel buffel i coupen, samt köper fälgar från en helt annan modell och Olof skickar in sin bil i lackboxen snudd på direkt efter han köpt den? Jag tycker ni skall våga vägra all slags modifieringar som bilen inte hade från fabrik. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Buspelle |
Hemskt! |
|
wendtan, Nej, att behålla bilen i exakt det utförande den hade när den lämnade fabriken förbehåller jag väldigt speciella M-eller Alpina-bilar med gott om utrustning. Att varsamt modifiera med smakfulla attribut tycker jag inte alls är något fel. Hamanns kit kan knappast beskyllas för att vara diskreta... Förstår inte riktigt den sista biten av ditt inlägg... Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kan hålla med om att sidokjolarna var lite NFSU, men annars var den klockren i min lilla värld (ingen annan behöver hålla med:)) Framstrålkastarna på en orginal e60 är ett mycket större mysterium för mig, knappast diskreta och knappast vackra (igen bara mina åsikter). Mvh, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.