|
|
|
|---|---|
| Nån som vet vad det går på´? | |
| Mitt gick på 16 nytt men det är e6x men sak samma! | |
| Men E6K är väl äldre, borde va billigare? | |
| Va det med tändspolar o tändsteg? | |
|
Christian L>> e6x är efterträdaren till e6k så om den skall vara billigare så gäller det nog att du hittar nån firma som ligger på några dem vill bli av med.... Kommer eventuellt kunna fixa skysst pris på nytt e6x i samband med köp, men maila mig så tar vi det där ifrån.... Maila mig på m50b25t@yahoo.se MVH |
|
| Ripper: Ja har mailat dig nu vettu! | |
|
Skulle inte ge en krona mer än för ett megasquirt... man får ju ändå samma funktioner som ett MS som kostar 1500:- med edis tändning till en sexa... För 16000:- är man ju uppe i ett Autronic eller ett NIRA eller motsvarande som är mycket mer lättmappat. |
|
| Autronic SMC till en 6a kostar iaf komplett ca21k de vill säga lite dyarare än e6x, för jag ger inte 16k för de=).... och nira vet jag inte så mycket om ännu.... | |
| Ripper: kolla din mail nu! | |
|
Varför skulle ett autronic va lättare å mappa än ett haltech?? Det beror ju på vem som håller i laptopen och vilket av spruten man e mest erfaren av, Sen e inget sprut "lätt" å mappa om man e nybörjare,, Dom flesta sprut som kostar en slant e i största allmänhet ganska lika, man om man ska köpa ett sprut så tycker jag att man ska vända sig till den som ska mappa bilen och fråga vilket han har mest erfarenhet av.. Mappning e verkligen inget man lär sig över en natt Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Kan inte mer än att hålla med föregående talare..... prata med dem/den som ska mappa...... Personligen vet jag att killen som jag pratat med kan e6k som insidan på sin egen hand, så de ska nog kunna bli kalas.... Jag ska väl inte sticka under stolen med att jag skulle vilja köra med Autronic SM2 o autotune sen bara finjustera, men smakar de så kostar de.... Summa kaddemumma jag kan köpa ett haltech mycket billigare och få det minst lika bra med rätt kille bakom spakarna=) |
|
| Nån mer som kan fixa till bra pris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.