|
|
|
|---|---|
| jag satte in 3000:- i förskott åt ett bmw demontering företag i södra sverige men fick aldrig någon låda som jag betalat för. | |
|
Ring och kolla upp. Blir nog svårt att få pengarna tillbaka när man gör en sådan förskottsbetalning. Då är det bättre att lägga till någon hundring och få det på postförskott så man får sakerna när man betalar. Många företag går inte med på postförskott vilket är väldigt dåligt. Många blir dock lurade. Vad hette den demonteringsfirman? Vore bra så man vet om man ska köpa delar där någon gång i framtiden. //Schnitzer |
|
|
Nämner han företagsnamnet så blir inte detta inlägg långt. det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Nej, det är klart! Synd bara om det är någon oseriös firma som blåser folk och så får man inte reda på det förän man själv är i samma situation. //Schnitzer |
|
|
Sant, Schnitzer! Förhoppningsvis ordnar allt sig om bmwkillen740 kontaktar berörd firma. det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
| har jag gjort men jag polisanmälde han istället och satte konsumentverket på han idag! | |
|
Tråkigt att det ska behöva gå så långt, hoppas det ordnar sig för dig! /Johan det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
bmwkillen740: Hade jag också gjort! Bra jobbat! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.