|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som hittat en billigare leverantör än original BMW, eller är det bara att äta ett ruttet äpple och krypa till korset? (Motornord verkar ju inte ha ngt till IX-en) /FB | |
|
Mekonomen har bromsskivor till 525iX E34. De kostar ca 900:-/st. Men jämför med vad BMW tar för skivorna. Jag har dåliga erfarenheter av Mekonomens Brembo, men många är nöjda med dem. /Per |
|
|
Bromsdelar på BMW håller högsta kvalitet, och priset brukar vara helt ok. Min rekommendation är att köpa där, är du medlem i BMWCS Länk har du dessutom rabatt. Mekonomen är i många fall dyrare än BMW på reservdelar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja Erikw, det här var tydligen ett av många fall. BMW var 38:- billigare än Mekonomen för 4 skivor. Men att behöva spendera 3150:- på utrustning som SÄNKER farten gör ju att jag måste gå på valium i drygt en vecka. /FB |
|
|
Om olyckan är framme så behövs bra bromsar. Att fara runt på bromsar som är helt slut är vansinne... /Per |
|
|
Jag har Zimmerman bromskivor fram. Kostar ca 800kr på OK och de har funkat kanon. Mvh Zimba |
|
|
Bildelsimporten i Uppsala fixade skivor åt mig i fjol. 625:- st fram |
|
|
JÄ..AR! Jag som redan beställt original..... /FB |
|
|
Jag tycker du har gjort rätt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.