AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
796

snälla poliser finns

vi
191
vibbe
Z3Mc-98
Måste berätta. Imorse 0515 när jag åkte till jobbet lite mer sen än vanligt, kommer jag ifatt en vit Saab 9000 ca-98 som ligger i 55km/h, irriterad som man blir körde jag om den och gasade på rakan ca 90 till stoppskylten (som jag brukar stanna vid), ruller förbi den, kommer bara 100m så blinkar det i bakrutan(balle), Jag stänger av bilen och far ut för att fråga om jag kan ringa min jobbarkompis som vänta och säja åt honnom att åka utan mej, då säjer han det här kommer inte ta lång tid du ska bara blåsa och så ska jag skälla på dej för farten och stoppskylten. fan det kan vara frosthalka så här års och du kan göra mer folk än dej skälv illa tänk på det. och lite mera föraningar, Där fick man sej en tankeställare trodde aldrig snuten var ute hos oss så framför allt inte så tidigt.
Visa användare
604
NP
528iA -97
R1100RS -94
Detta har ofta bättre effekt än böter...:-)

Mvh

/NP
Visa användare
306
yozef
316i Compact -00
Exemplariskt agerande av polisen. Såna saker gör att förtroendet för ordningsmakten ökar med ett på tusen procent. Böter gör en bara förbannad, medan en vänlig tillrättavisning gör att man tänker efter.
Njuren
antingen bor du i en bonnahåla med en enda sheriff som alla känner, eller så hade snuten vunnit lite cash på lotto dagen innan....Sånt händer min skäl aldrig i storstan

BMW - i nöd och lust?
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Ganska vanligt om de blir vänligt bemötta...

"njuren" nämn en stor stad i Blekinge.... allt är relativt. ;-))

Kör försiktigt

mvh
Tommy

NoFear
Njuren
OJ! Kolla inte into infon ;-)

BMW - i nöd och lust?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.