|
|
|
|---|---|
| Tjenare, är nybliven bilägare och har därför alltid såna här udda förfrågningar. :) Gummilisterna som ligger runt rutorna på bilen, vad skulle det kosta att byta ut samtliga runtom på ett ungefär? Någon som har koll på detta? Det gäller en 320i 92:a | |
|
Jag vet inte vad det riktigt kostar till din bil. Men till min e46:a bytade jag ut det lilla gummit vid backspeglarna. och det gick på 2500 sek sida har jag för mig. Uppskattningsvis skulle jag kunna tänka mig att det går säkert på ca 10.000 sek inkl jobb? bara en ren gissning men billigt är det inte. Någon annan som vet kanske? mvh Kristian |
|
|
Kolla här så får du en hint om det. ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jösses vilken utomordentligt värdefull länk! Dagens fynd! | |
|
Grymt bra site. Kollade några priser och det verkar som man bör multiplicera alla priser med 1.6 - 2.0 efter att konverterat från dollar till kronor så klart för att få en vettig uppskattning vad sakerna ligger på. Småsaker under 300 kronor verkar vara ca dubbelt så dyra i sevrige som på denna siten och litet dyrare delar ligger på ca 1.6 ggr i Sverige. |
|
|
Det är mycket möjligt men man får iaf en hint om prylen kostar 50 eller 500 spänn. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.