|
|
|
|---|---|
D-diddy |
jag har sökt i forumet och endast funnit "fälgriktare" i sthlm och skåne. är det någon som vet om någon som riktar hjul i Örebro med omnejd. jag skulle även behöva lacka upp dom lite så om firman i fråga även pulverlackar så är det ännu bättre. David. "The unattainable is invariably attractive" |
| Det finns ett företag som heter aluminium svetsarn och det ligger strax utanför Karlstad.De riktar och svetsar fälgar,tror även att de kan lacka..telnr 054-86 05 66 | |
D-diddy |
Även om karlstad är en bit bort så slår det Skåne :D Tack Mika. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
I korsningen Lövstagatan-Hertig Karls Allé finns det en pizzeria som heter Athena (Athina) brevid den finns det en lokal där det satt ett anslag om renovering av lättmetallfälgar. Om det också innebär riktning har jag ingen aning om... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
D-diddy// Däckbolaget i Karlstad är duktiga på det. Lämnade in en av mina 16" till vinterhjulen och de fixade den, den blev som ny igen. Jag valde dock utan lack, men det syns inte att de har ens jobbat på den och ändå är den olackad. Mycket bra jobb alltså. Det gick på 750:- Det är inte långt mellan Örebro och Karlstad. ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.