|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
JPM |
Ser bara 2 st som nämt föregångaren och insperationskällan till dagens Z8, nämligen 507:an. Satan i gatan vad fin den är :-) 1. 507 2. Z8 3. 635csi 4. 3.0csi |
|
snygaste bilen en så länge är e 24 635csi har man en sån behöver man inte titta på andra bilar FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST |
|
M3_BMW |
01. M3 (E46) 02. M3 (E36) 03. Z3 M Roadster/Coupe. 04. M5 (E39) 05. M1 (E26) 06. 7-serien (E38) 07. 5-serien Touring (E39) 08. 8-serien (E31) 09. Z1 10. X5 (E53) Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Snyggast är svårt att säga, alla måste ju jämföras mot bilar från samma tid och då är ju alla BMW´s snygga ;-) Men snyggast linjer har nog 3.0 cs... Dock håller jag med någon tidigare "tyckare" som skrev att det var mer känsla i bilarna förr. Idag luktar det mer massproduktion (profit) över modellerna. /Kristian |
|
|
För er som inte tycker om E65, kolla in Hamann´s version!!!!! Brutalare bil får man leta efter :-) Länk Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk |
|
CitroenXM |
Min lista: E12 fö fan... |
|
Svårt att rangordna...finnns så många underbara: E24: Bajsbrunmetallic 635csi(eller M6) med 17" krysseker är den ultimata putsardrömmen. E9: Underskön coupé, inget snack om saken! E34: Tidslös skönhet. Har älskat den enda sen jag som fyraåring för första gången såg den. Gärna gråmetallic och med 15" standardlättmetallfälgarna (minns ej vad de heter) E28: Ännu en modell jag älskat så länge jag levt. Detta får väl sägas vara mina favoriter. Men jag älskar även alla andra BMW, undantag E21 och Z3 Roadster. _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
| Glömde nämna: Alla M-modeller åker också rakt in på topplistan. Speciellt E46 M3! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.