|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om man missköter bilen och t.ex tejpar säterna så resonerar i alla fall jag att det är "pundaraktigt". Även om det inte uppfyller alla kraven för en vanlig pundare. Kalla det vad man vill! //Schnitzer |
|
|
Om man kollar bland annonserna på Autopower så är en skinninredning till E32 otroligt billig så det är nästan billigare att byta inredningen istället för att köpa tejp för att laga den gamla.... /Mats J |
|
|
Precis! Tänk om alla tänkte så...... //Schnitzer |
|
| Skulle snarare vilja använda ordet 'bohemer'.....'pundare' missbrukar knark...inte bilar. Men visst är det tragiskt att se tejpade skinnstolar i en E32...verkligen! | |
|
Såg en E65:a idag som inte var i ett bra skick! Något smälld fram, skitig till tusen , trasigt tanklock.... |
|
|
Nu börjas det på dem också! //Schnitzer |
|
|
Mugge: Jag hoppas på att ha fått loss en RIKTIGT TOKFIN 740iA -93/94... Var o kikade på den i Sollentuna nu i kväll... Får besked i morgon Fm. om han tar mitt bud... Annars får jag väl höja nån tusing eller två... :) Kan bli kul...och mycket utr. var det också! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Bara att hoppas på det bästa... så får du återkomma med bilder om du köper den. jag håller tummarna! :-) Har själv lyckats komma över en förvånansvärt välbevarad 530... riktigt fin i både exteriör och interiör. HELT rostfri! Så jag glider med ett stort leende på läpparna ;-) Aldrig en rak 4:a igen! |
|
|
Mugge: Japp!!! Så var man ägare till en härlig 740iA, då :) Skall fota den så snart den är rekondad! Det är ju rent vidrigt väglag just nu... Bilen ser ju ut som sopor efter endast några mil... :( Jag får verkligen gratulera till 530-köpet! Det är en riktig kalasvagn :) Jag har själv haft en 18.000milad, enägd, 530i -94 manuell, med ALL utrustning, samt originalmonterad M5 inredning! Oxfordgrün metallic/Leder Schwarz/Edelholz, mm, mm, mm samt Webasto! Jag saknar den bilen nåt gruvligt ibland... Har Du bilder på Din??? Vore skoj o se den :) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
Nöjd E30 ägare |
Kraftwerk: Så jäkla helskönt inlägg, hade varit sååå gött att få uppleva det du skrev på riktigt:) I do it only for the glory. |
svardska |
Ha HA! då skulle ni se min snorgröna 750 med diarrebrun skinninredning, Den är så avskyvärd att jag får ta på mig solglasögon varje gång jag ska in i garaget! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
KRAFTWERK: Jag är hemskt ledsen att jag missat ditt inlägg. Har haft tentavecka så det har inte varit så mkt tid för forumaktiviteter :-( Visst är trist med allt salt ute på vägarna.... har ägt bilen i en vecka drygt och ändå så tvättade man bilen för tredje gången idag. Jag får gratulera till köpet av en riktigt angenäm vagn! Kan tänka mig att 4 liters 8:an verkligen gör sig rätt i en E32 kaross. Nu när man kör en åtta så inser man hur stor skillnad det blir med 2 extra burkar. Helt förälskad i 8ans gångkultur, har inte alltid varit så förtjust i V8or just (mkt pga alla jänkarbilar) men M60 motorn är ju bara silkeslen samtidigt som den har lite attityd! Jag har aldrig kört en 530 manuell, när jag hittade min bil så köpte jag den fastän den hade automatlåda och då kändes det som en kompromiss, jag köpte bilen pga skicket... men jag var nog inte speciellt svårcharmad verkar det som om. Gilar den lådan mer o mer för varje dag / mil som går... Jag har försökt ta bilder på bilen, har ingen bra kamera och bilderna gör inte riktigt bilen rättvisa känns det som... men man ser väl ändå lite... jag mailar dig några bilder. Aldrig en rak 4:a igen! |
|
|
svardska: Bilder på din 750 önskas :-) Aldrig en rak 4:a igen! |
|
svardska |
Mugge! jag kan garantera att du inte vill ha några bilder på den! dom skulle nämligen förändra ditt intresse av BMW i synnerhet och din syn på din bilhobby i allmänhet. Tänk på engelska 70-talsbilar typ Rover och deras färgsättning så förstår du vad jag menar!;-) MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
hehe... låter ju klart annorlunda ;-) En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Håhå :) En Rover SD1 -77:a i Mörkbrun metallic, och Lejongul Plyschinredning!!!! Vad säges?? Det är de enda bilar jag verkligen älskar, med dessa härliga??? färgkombinationer... Jag har faktiskt haft ett par sådana... En Turmeric Yellow och en Mexico Brown....Går riktigt gött, och har i princip "skottsäkra" V8:or :) svardska: Hur i h-vete, rent ut sagt ;-) ser Din 750 ut???? Är det en Individual, beställd av en svinrik, färgblind mentalpatient eller...???? Hahaha!!! Alltå inget ont menat, men när Du inte ens vill visa ett foto på den, så måste det ju vara något "extra...." ;-DDD Vem vet... jag kanske skulle tycka om den.... Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.